0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
- Rasteroitu piirrosviiva.Kyllä ja ei.Harjaantumaton silmä ei huomaa sitä ja tarina vetää sen verran hyvin ettei peruskuluttaja edes moista huomaa.
Käväisin tänään Akateemisessa Hesas ja näin minulle täysin tuntemattoman sarjakuvan nimeltä Sillage. ... Selaillessani albumia täytyy sanoa, että olin vaikuttunut albumin laadusta ja piirros jäljestä. ... Täytyy vielä palata huomenna uudestaan ja TARKASTAA, onko opus painollisesti hintansa veroinen.
Kierros tehty vielä tänään illalla. Katselin albumia ja täytyy nostaa hattua. ... Taidan hakea omani huomenna.
... Tottakai tiedän sen, että jos joku nimike ei myy, sen jatko juilkaisua ei kannata jatkaa ihan omaksi iloksi, sillä varmasti painattaminen maksaa. Nyt siis tulemme kuvaan ME lukijat.
Minusta albumin kuvat olivat upeita eikä mikään haitannut.
Mitähän tästä pitäisi ajatella; hiplataan, hiplataan, mutta ostopäätöstä jahkaillaan. Vaikka ollaan vaikutettuja albumin laadusta ja piirrosjäljestä. Ja vaikka tiedetään, ettei jatkoa seuraa, jos ei nimikettä osteta.
Täällä on puhuttu nyt rasteroinnista. Kuinka erotan rasteroinnin tuosta Sillage albumista? Kuinka se näkyy ja näkyykö paljaalle silmälle. Jos nuo ruudut siis on rasteroitu onko se iso haitta? Minusta albumin kuvat olivat upeita eikä mikään haitannut.
Olen samaa mieltä kanssasi. Ei sitä rasterointia paljaalla silmällä käytännössä erota (ainakaan meikäläisen kaksitehoilla) ja albumin isokokoiset sivut ovat ilo silmälle!
Lurker:Siis sullakin on kaksteholasit! Tervetuloa klubiin.Kokeilepa lukea sarjakuvia ilman rillejä, voipi aueta ihan uusi maailma. Niin mulle kävi.