Kirjoittaja Aihe: Oulun (ja lähialueen) sarjakuvatapaamiset  (Luettu 74300 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doc Lomapäivä

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 807
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #15 : 03.12.2005 klo 11:51:05 »
Älkää unohtako kutsua Kvaakin ulkopuolisia oululaisia! Pistäkää ilmoitus myös Puhekuplan listalle ja käskekää pistää tietoa eteenpäin niille jotka eivät ole silläkään listalla.

Voisko tapaamisen järjestää niin että näette ensin kahvilassa ja jos illan mittaan porukkaa innostaa niin jatkatte baariin.  Tai järjestäkää tapaaminen jonkun kotona missä saa nauttia mitä ketäkin huvittaa.

Tavattaisiinko ihan vaan vapaamuotoisesti vai järjestettäisiinkö jotain kevyttä sarjakuva-aiheista toimintaa, tyyliin että jokainen läsnäolija voisi esitellä lyhyesti vaikka jonkun viime aikoina lukemansa tai sitten kertoa omista töistään?

Jäykistely karkottaa porukkaa. Jos joku tahtoo näyttää jotain siistiä julkasua tai omia töitään, niin tekee sen, mut ei mitään yleisiä esittelykierroksia.

mari

  • Jäsen
  • Viestejä: 513
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #16 : 03.12.2005 klo 14:24:12 »
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että oulusta puuttuu sellaset kivat kahvilat, jossa vois vain hengailla... bisketti on aina olemassa mutta se on niin pieni ettei sinne varmana isolla (?)  porukalla mahduta, kun sieltä ei aina yksinkään löydä istumapaikkaa... milou on ihan jees, mutta siellä on käsittääkseni k-18...vai toimiiko se ihan kahvilana päivisin...? Nukun kahvilalla on se hyvä puoli että se on iso ja sinne varmasti kaikki pääsee sisään. ei se mun mielestä kauheen viihtysä oo, mutta kyllä se alkuksi varmasti käy... myöhemmin toi kotitapahtuma vois olla aika kiva, tosin ei ehkä ihan ekana kertana...?

Mä oon samaa mieltä tosta, ettei välttämättä mitään tapahtumaa tarvi olla... vai tuleeko siitä sitten sellaista että kaikki vaan istuu hiljaa? ainaki pakollinen esittelykierros on tarpeen...

joo, ei saa unohtaa kvaakin ulkopuolisia ihmisiä! puhekuplan listalle vois tosiaan laittaa tietoa, ainaki sitten ku ollaan jonkinlainen päivämäärä sovittu...vai?

Doc Lomapäivä

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 807
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #17 : 03.12.2005 klo 19:24:26 »
ainaki pakollinen esittelykierros on tarpeen...

Esittelykierros, muttei pakollinen...  ;)

keijoahlqvist

  • Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • Viestejä: 3 553
  • -
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #18 : 03.12.2005 klo 20:02:31 »
Esittelykierros, muttei pakollinen...  ;)
Älä yritä. Olet kuitenkin paikalla, siellä syrjemmällä, ja yrität välttyä nousemasta seisomaan ja todistamasta.

Rami Selin

  • Jäsen
  • Viestejä: 550
  • Uskon kaiken
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #19 : 04.12.2005 klo 13:36:07 »
Esittelykierros, muttei pakollinen...  ;)

Läsnäolo pakollinen, mutta ei tarvitse tulla, jos ei halua? Eiköhän ole ihan paikalla, että jokainen lausuu sanasen aluksi, jotta osaamme vältellä toisiamme lopun ajan parhaalla mahdollisella tavalla.

Storm_

  • Vieras
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #20 : 05.12.2005 klo 22:16:19 »
Hyvä, että mari ilmoitti minulle tästä topicista ja olin melkein missata asian, mutta joops. Minä olen ainakin tulossa ja ihanaa olla viimein porukassa, missä keskustellaan sarjakuvista, kun yleensä olen roikkunut Risingshadow porukassa ja siellä ei ole kovin paljoa miittaajia.
Mutta aikaa on ja tammikuu käy hyvin, jos ei mitään pahaa tapahdu.

Bisketti olisi hyvä, mutta se on kyllä pieni, jos yli 20 ihmistä tulee. Tosin voidaanhan jostain ostaa pientä purtavaa ja itse nukusta sai juomista, että jutellaan porukalla ja voidaan ns. pakollinen divari kieros laittaa käyntiin ja tietysti tehdään fantsun myyjistä hulluja ja ahdetaan sinne itsemme. (Näin kävi ensimmäisessa Rising -miitissä)
Joten olen ihan mukana, tosin varmaan pitää kehittää joku kvaak kyltti sitten sinne tai vastavaa?

Tosin on hauskaa nähdä tuleeko tuttuja kasvoja miitissä, kun fantsussa olin vuosi sitten harjoittelemassa... En ole niin pelottava ihminen.
Joten eikö laiteta viimeinkin Ouluun se miitti, kun siellä ei pahemmin ole sarjakuva aiheisia tapahtumia!

mari

  • Jäsen
  • Viestejä: 513
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #21 : 07.12.2005 klo 09:04:29 »
inanaa että muutki on innoissaan tapaamisesta :)

kyl mä epäilen että bisketti on ihan liian pieni, kun ei sieltä tuumaa löytää paikkaa kahellekkaan ihmiselle... mutta nukun kahvila vois olla ihan jees, ainaki toistaiseksi...
mutta millon ja mihin aikaan?
mä ehdotan kyllä tammi tai helmikuuta, niin ehtii ilmotella muillekkin kun vaan kvaaklaisille... niin, ja jos jollakulla on kavereita joita saattais asia kiinnostaa, ni ilmotelkaa ihmeessä eteenpäin tietoa tästä!

Magetsu

  • Jäsen
  • Viestejä: 34
  • Ajattelen, siis olen
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #22 : 07.12.2005 klo 11:11:11 »
Tammikuun puoliväli voisi olla hyvä. Kerkiää tieto levitä eteenpäin. Helmikuu menee
jo hieman liian myöhäksi. Pitää takoa kun rauta on vielä kuuma :)

Ja NUKU on hyvä valinta paikaksi. Siellä on tilaa isommallekki porukalle. Tottakai sinne tulee puoli oulua :D

Miltä kuulostaisi pe 13.1. klo 17.00 NUKU:lla?

Marko.

Rami Selin

  • Jäsen
  • Viestejä: 550
  • Uskon kaiken
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #23 : 07.12.2005 klo 12:06:29 »
Miltä kuulostaisi pe 13.1. klo 17.00 NUKU:lla?

Eipä tuohon ole mitään vastaan sanomista ainakaan tällä hetkellä. Minulle ainakin sopii. Liian myöhään tapaamisia ei voi pitää, jotta liminkalaiset pääset takaisin opistolle.

mari

  • Jäsen
  • Viestejä: 513
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #24 : 07.12.2005 klo 13:03:15 »
eipä tosiaa voi sanoa päivämäärää vastaan, mullekin sopii (tietääkseni, en oo tietonen menoistani niin pitkälle)  :)

siis jos jollakin on vastaan sanomista, niin sanokoon nyt tai...
pitää alkaa sitten informeeraamaan asiasta... mitä mieltä ootte, pitäisikö tehdä jonkinlaisia flyereitä tai julisteita, joita vois viedä esim. kirjastoihin ja kahviloihin...? vai riittääkö ihan pelkkä sähköinen tiedotus?

mari

  • Jäsen
  • Viestejä: 513
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #25 : 07.12.2005 klo 13:05:49 »
ai niin... piti sanoa, että voisko joku laittaa ilmotuksen asiasta puhekupla-postituslistalle, kun oon hukannu sen osotteen mihin siinä postia lähetetään...

...tai jos joku sen osotteen viittis mulle kertoa...

...tai molemmatki asiat saa tehdä :)

henna

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 5
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #26 : 07.12.2005 klo 17:45:50 »
mullei passaa tuo 13.1. kun sattuu olemaan tyttären syntymäpäivä. Jos treffaatte silloin niin kokeilen päästä sitte johonki seuraavaan tapaamiseen.
-h

Storm_

  • Vieras
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #27 : 08.12.2005 klo 19:03:22 »
Sori, jos mie olen nyt laiskana en jaksa kirjautua, mutta eikö tuo kellon aika 17.00 ole hieman myöhään?
Itse olen ollut yleensä samassa miitissä, mutta silloin miitit ovat olleet lauantaisin ja joskus siinä 10-11 aikaan alkaneet.
Ja kaikilla kyyti ei ole aina mitään parasta, jos alkaa myöhään, varsinkin jos ei asu oulussa ja olen yksi niistä jotka eivät asu siellä, myös perjantaina illan aikaa liikuskelee ikävästi humalaisia.
Joten eikö sitä voisi vaikka lauantai aamulle siirtää, niin saadaan "päivänvalossa" tavata, eikä illan tullen?

Myös siitä ruokapaikasta. Se varmaan voidaan päättää sitten ihan miitin aikana, sillä yleensä ennen miittiä se on aiheuttanut päänsärkyä.

- Storm

keijoahlqvist

  • Sarjakuvaneuvos
  • Jäsen
  • Viestejä: 3 553
  • -
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #28 : 08.12.2005 klo 19:26:58 »
Ja kaikilla kyyti ei ole aina mitään parasta, jos alkaa myöhään, varsinkin jos ei asu oulussa ja olen yksi niistä jotka eivät asu siellä, myös perjantaina illan aikaa liikuskelee ikävästi humalaisia.
Joten eikö sitä voisi vaikka lauantai aamulle siirtää, niin saadaan "päivänvalossa" tavata, eikä illan tullen?

Klo 17 myöhään? Hmmm  :D. Aikaisia humalaisia ei pidä pelätä ellei ne tee sarjakuvia.

Perjantai 13.1.06 klo 17 tuntuu sopivalta.

Rami Selin

  • Jäsen
  • Viestejä: 550
  • Uskon kaiken
Re: Oulun (ja lähialueen) sarjakuva-immeiset!
« Vastaus #29 : 08.12.2005 klo 20:36:12 »
Sori, jos mie olen nyt laiskana en jaksa kirjautua, mutta eikö tuo kellon aika 17.00 ole hieman myöhään?

Myöhään? Viideltä iltapäivällä? Jos tapaamiset pidetään arkipäivisin, niin eipä tuota paljoa aikaisemmin voisi edes pitää.

Lainaus
Ja kaikilla kyyti ei ole aina mitään parasta, jos alkaa myöhään, varsinkin jos ei asu oulussa ja olen yksi niistä jotka eivät asu siellä, myös perjantaina illan aikaa liikuskelee ikävästi humalaisia.

Ne pelkää meitä enemmän kuin me niitä.