Kirjoittaja Aihe: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä  (Luettu 103611 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #15 : 16.12.2008 klo 04:04:33 »
Ihan hyvä juttu minunkin mielestäni (Hei, en edes tiedä tätä kirjoittaessa että oliko se uusi jäsen status jo mennyt pois. Ketä kiinnostaa? :D Kvaakissa on niin paljon keskusteluja ja galleriakuvia, ettei tuota kerkeä kukaan loppujen lopuksi miettimään. ) että asia on näin.

Minun uteliaisuus heräsi muuten nyt:

Miten pääsee nk. "Kvaakin työryhmään" (toimittajat, yllä-pitäjät yms.), ja mitäs tarkalleen ottaen tuo muuten sisältää? (Tiedän että tämä kysymys nyt tuskin kuuluisi tähän ketjuun.) Noin siis suurinpiirtein? Yksityiskohtia tuskin ymmärtäisinkään, mutta kiinnostaapa tietää muuten tuo toimenkuva...

Edit. Huomasin että tämä on 439 viestini, ja olen ylittänyt rajan jo siis kohta jo 9x.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2008 klo 04:06:43 kirjoittanut Michael Alex Diana Riddle »
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

Doctor Phantomizer

  • Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Viestejä: 6 253
  • Bite from the dust til the dawn
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #16 : 16.12.2008 klo 16:47:29 »
Lainaus
Mutta kerro yksärillä miten olisit tarpeellinen Kvaakin ylläpitoon, niin katsotaan.

En nyt kyllä ihan tuota tarkoittanut, että itte tuosta hommasta välttämättä kiinnostunut. Enhän niin kuin mainitsin, edes tiedä mitä kaikkea sekin tehtävä sisältää.  :D Kaipa tuokin mainitaan jossain. Saan helposti näin nopeasti syyt miksi minua tuohon tehtävään ei kannata ottaa vaikka joku päivä hetken mielenhäiriössä toisin sanoisinkin.  :D
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

hoikolikok

  • Sarjisfani
  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 8
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #17 : 05.04.2009 klo 12:03:21 »
No, kyllähän noihin muihin voi yhä kirjoittaa...
ja muita Akkari aiheisia keskustelupalstoja on myös Aku Ankan virallisilla sivuilla, mutta se on aika huono, siellä seikkailee lähinnä Ala-aste ikäisiä, jotka tekevät suunnilleen tälläisiä keskusteluja: "Kumpi on parempi: Aku vai Roope?" Siksi en nykyään itsekkään käy siellä.

Duke Duck

  • Jäsen
  • Viestejä: 11
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #18 : 23.04.2009 klo 18:01:53 »
No, kyllähän noihin muihin voi yhä kirjoittaa...
ja muita Akkari aiheisia keskustelupalstoja on myös Aku Ankan virallisilla sivuilla, mutta se on aika huono, siellä seikkailee lähinnä Ala-aste ikäisiä, jotka tekevät suunnilleen tälläisiä keskusteluja: "Kumpi on parempi: Aku vai Roope?" Siksi en nykyään itsekkään käy siellä.

Joo, on huomattu. Itse olen siellä aika paljonkin kirjoitellut ja olen huomannut että täällä homma toimii paljon paremmin. Aku Ankan sivuilla tulee koko ajan uusia keskusteluja samoista aiheista ja alkuperäiset topicit hukkuvat massaan. En ole vielä kovin paljoa kirjoitellut täällä, mutta keskusteluja on tullut luettua. Tyydyn vastaamaan olemassa oleviin keskusteluihin, koska niitä on jo aika paljon.

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #19 : 31.07.2009 klo 00:09:13 »
Saan helposti näin nopeasti syyt miksi minua tuohon tehtävään ei kannata ottaa vaikka joku päivä hetken mielenhäiriössä toisin sanoisinkin. 

Sanoisinpa jopa että ei tarvitse pelätä moista osallesi. Katsotaan vaikka n. 10 vuoden päästä uudelleen.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 825
  • Hornan kekäleet!
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #20 : 28.05.2010 klo 08:35:19 »
Ihmettelinkin kun pari uutta, mielestäni turhaa, ketjua ilmestyi. Voivoi, ennen oli kaikki niin paljon paremmin.
"Tex-tieteen yli-morisco"

kuriton

  • Mad and Grazy
  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 6
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #21 : 19.07.2010 klo 20:41:44 »
olen uusi ja en osaa lähettää yksityis viestejä,onko tässä hommassa joku sellainen että niitä ei voi lähettää ennen 5o viestiä?ja voiko täällä pyytää kaveriksi?tulin vasta ja heti kysyn apua,että olen avuton :D
mikseivät ihmiset käsitä,että hulluilla on  aina hauskempaa?

sila

  • Vieras
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #22 : 19.07.2010 klo 22:28:10 »
Kiitos.

T Sinikka

akuankka1313

  • Huomenta.
  • Jäsen
  • Viestejä: 75
  • Pöytä osaa puhua
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #23 : 03.09.2010 klo 18:52:05 »
Itse en kyllä luokittelisi itseäni uudeksi jäseneksi, rekisteröidyinhän tänne vuoden 2006 puolella (aktivistuin kunnolla vasta eilen)... Eikö pitäisi mieluummin säätää tuo asetus rekisteröitymispäivän, eikä viestien lukumäärän perusteella? :-\
Huomenta.

The Spirit

  • Lukijakommentaattori
  • Jäsen
  • Viestejä: 178
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #24 : 03.09.2010 klo 19:48:31 »
Itse en kyllä luokittelisi itseäni uudeksi jäseneksi, rekisteröidyinhän tänne vuoden 2006 puolella (aktivistuin kunnolla vasta eilen).

Minäkin olen ollut jäsen jo vuoden 2007 alkupuolelta asti, mutta olen vieläkin uusi. Mutta ei tuo 50 viestin rajapyykki ja (vanhan) jäsenen titteli ole meillä kummallakaan enää kovin kaukana, akuankka1313 ;)

leevi60

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 2
  • ©Don Rosa
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #25 : 02.11.2010 klo 00:00:25 »
Heps!
Liekö aivan mahoton ajatus laittaa tuo uutinen

Uusien rajoitukset poistettiin jo täältä toukokuussa, jos luit ketjun kokonaan.

tuonne ensimmäiseen viestiin? Kriteerihän käsittääkseni rajoitukselle oli, ettei
tule niitä turhia samoja ketjuja tusinatolkulla? Nyt sitten jouduin lukemaan
näitä turhia "voi voi ja aijai"-juttuja kymmeniä vaikka ei ne mua kiinnostaneet
pätkääkään.
Tuonkin ajan olisin voinut käyttää mielenkiintoisempien ja ytimekkäämpien
tarinoiden ja kysymysten lukuun, vaikkapa pohtien kumpi on parempi,
Aku vai Roope tahi Barks vai Rosa...  ;)
No olenpa yhen viestin lähempänä sitä 50:n rajapyykkiä, ellei ylläpito tee oharia!  :o

Tom.A.Hawk

  • Vieras
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #26 : 07.12.2010 klo 23:54:51 »
Tom muistaa, että ankanpojat tulivat Aku-sedälle, koska (ongelma, Salme-täti), toi pojat Akulle, koska heidän isänsä tuolin alla oli paukahtanut raketti!

Post

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 5
Vs: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #27 : 12.02.2014 klo 11:58:06 »
Hyvä!

Matte

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 1
Vs: Re: Uusi jäsen tai vieras, lue tämä
« Vastaus #28 : 08.07.2015 klo 21:04:06 »
Jos kysymys on aiheellinen:

 Milloin en ole enää "uusi jäsen"?
 ??? ???