0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Minäkin olen vähän ihmeissäni tuon armottoman Karvis-vihan kanssa. Ei kai sitä nyt korkeakoulutettujen, post-ironisten, pari-kolmekymppisten ryppyotsaisten sarjakuvakyynikoiden tarvitse lukeakaan...
Itse vihaan noista syistä Tenavia, jossa on vielä kistinuskonnon piilosyöttö lisänä. Karvinen ei näytä kissalta? Se on sarjakuva, ei piirretty dokumentti. Näyttävätkö Aku Ankka tai Ankardo Ankoilta tai onko käytös samaa? Ankardo juo ja polttaa, pitää Columbo-trenssiä ja on upea sarjakuva vaikka ei ole kovin ankkamainen.
a) Amerikkalainen (eli ei-eurooppalainen)b) erittäin suosittuc) erittäin kaupallinen, suorastaan tuoted) Kiltin huumorin genreä eli ei mustaa huumoria
Gilbert Sheltonkin ilmoittautui Karvisen vihaajaksi. Johtuisiko siitä että hänen Läski-Freddyn Kissansa ei ole päässyt suosiossa lähellekään.
Omasta mielestäni Vesan kommentti että Karvisen "huumori" perustuu alistamiseen ja nöyryyttämiseen on erittäin osuva ja kuvaava ja kyllä mielestäni moni muu sarjakuva perustuu paljon kiltinpään huumoriin kuin siihen että Karviten sortaa Oskua. Se omistaja (Esko?) kuvataan jälleen kerran maailman suurimpana häviäjänä ja ilmeisesti tarkoitus olisi että tällä täydelliselle elämättömälle häviäjälle naurettaisiin koska se on niin surkea.
ja VesaK: miten niin karvinen on sika kissan vaatteissa? Orson on sika ja varsin symptaattinen sellainen. Jos Karvinen olisi sika niin hän käyttäytyisi paljon paremmin.
Toinen asia mikä auttaisi olisi se että Eskollakin kävisi välillä mäihä.
Maanantai (maakuntalehdissä jonakin muutamana päivänä): Karvinen ei suostu nousemaan punkastaan, koska on maanantai ja sataa. Kolmannessa ruudussa osoittautuu, että sade onkin Oskun kuolaa.Tiistai: Esko kertoo solmineensa kuumat treffit ja Karvinen vähättelee. Kolmannessa ruudussa Esko palaa rispaantuneena ja kertoo deittinsä olleen sokea ja kuuro moottorisaha-jonglööri.Keskiviikko: Esko esittelee Karviselle kaksi vuoallista lasagnea, joista toisessa on diettilasagnea (kasvis) ja toisessa tavallista. Valitse oikein, minä syön toisen, sanoo Esko. Karvinen syö molemmat.Torstai: Kainalosauvojen kanssa kulkeva hämähäkki syyttää Karvista pahoinpitelystä. Karvinen liiskaa hämähäkin.Perjantai: Karvinen makaa punkassaan ja valittaa, että maanantai on enää kolmen päivän päässä.Lauantai: Esko puhdistaa perintöhaulikkoa ja ampuu päänsä irti. Karvinen nauraa.