Kirjoittaja Aihe: Karvinen  (Luettu 146835 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tuukka aalto

  • Vieras
Karvinen
« : 31.07.2004 klo 22:34:34 »
garfield sarjakuva lukekaa!

Rami Rautkorpi

  • Has been
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 3 986
Vs: Karvinen
« Vastaus #1 : 31.07.2004 klo 23:35:40 »
Ei hätää, siirsin ketjun oikealle osastolle, nyt voitte keskustella Karvisesta niin paljon kuin sielu sietää, antaa palaa!
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Kookos

  • Jäsen
  • Viestejä: 162
Vs: Karvinen
« Vastaus #2 : 01.08.2004 klo 10:12:40 »
Olikohan Tuukan tarkoitus laittaa viestiin linkki tai kuva omatekoisesta karvis-stripistä?
Kai Saarto

jokela

  • sörsselsson
  • Jäsen
  • Viestejä: 777
  • .. I'm a devil in disguise ..
Vs: Karvinen
« Vastaus #3 : 01.08.2004 klo 19:08:46 »
Purrr .. lainaus viime päivän Daily Mirror´ista : The best thing about the film is Bill Murray, who voices Garfield. Apart from that, it deserves to sink without trace.

Jos mahdollista, kiertäkää kissan keikailut kaukaa ...

-- j --
« Viimeksi muokattu: 01.08.2004 klo 19:10:02 kirjoittanut jokela »
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Justus

  • Jäsen
  • Viestejä: 926
  • Ralf on Kuningas
Vs: Karvinen
« Vastaus #4 : 03.08.2004 klo 11:26:02 »
Kvaakkilaisten kumoamaton mielipide tuntuu olevan se, että Karvinen (sarjakuva) on täysi pas*a. Miksi? Onko täällä koiraihmisiä jotka vihaavat kissoja vai miksi karvista haukutaan? Minusta Karvinen on paljon idearikkaampi kuin Masi tai Pulteri tai Harald. Ei nekään huonoja ole, mutta miksi vain karvinen saa kuivaa? Itse olen kissafani ja Osku-koiran tyhmyys on varsin kuvaavaa. Koirat ovat tyhmiä ja innostuvat kaikesta.

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 277
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Karvinen
« Vastaus #5 : 03.08.2004 klo 11:35:26 »
Kvaakkilaisten kumoamaton mielipide tuntuu olevan se, että Karvinen (sarjakuva) on täysi pas*a. Miksi? Onko täällä koiraihmisiä jotka vihaavat kissoja

Minä olen kova kissaihminen ja Karvisen latteus on loukkaus kissoja kohtaan. Ennemmin Fat Freddy's Cat tai Krazy tai jopa Felix. Ja tietty Patrick McDonnellin Kamujen Kati.

Timo

Ilja Rautsi

  • Jäsen
  • Viestejä: 645
  • Kvaak!
Vs: Karvinen
« Vastaus #6 : 03.08.2004 klo 11:49:22 »
Minulla ei ole mitään kissoja vastaan, päinvastoin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että automaattisesti tykkäisin jokaisesta sarjakuvasta jossa on kissoja. Karvinen on huono, ei siinä muuta.
"I'd prefer not to be reminded of his continued existence, frankly. If he's hit by a bus--let me know so I can go piss on his grave--otherwise, give it a rest."

-Erik Larsen Rob Liefeldista

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Vs: Karvinen
« Vastaus #7 : 03.08.2004 klo 11:49:24 »
Karvinen ei ole mikään kissa vaan sika kissan nahoissa. Ei sukua Wagnerille. Garfield on yhtä kätevä ja hyödyllinen ja sisältörikas teollinen tuote kuin Big Mac.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

J.Salo

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 909
  • ..ja valmis!
Vs: Karvinen
« Vastaus #8 : 03.08.2004 klo 11:55:57 »
Minusta Karvinen on paljon idearikkaampi kuin Masi tai Pulteri tai Harald.
Haluamatta olla loukkaamatta ketään, mutta noiden vertaaminen on kuin vertailisi viikon tiellä ollutta roadkilliä ja ripulikakkaa. Toinen varmasti haisee enemmän, mutta ei se siitä toisestakaan mitään uutta muotiparfyymiä tee.

Kookos

  • Jäsen
  • Viestejä: 162
Vs: Karvinen
« Vastaus #9 : 05.08.2004 klo 17:09:11 »
Minusta Karvinen, Masi, Pulteri ja Harald olivat kaikki ihan hyviä silloin joskus kun oli sellaiset about 10 ja risat.  Itse väsyin noihin hiljalleen ja huomaamatta ja nyt parikymmentä vuotta myöhemmmin ne tuntuvat toudella väsyneiltä kaikki tyynni.

Tuskin mitään strippiä jaksaa ikuisesti nauraa. Jopa Lassi ja Leevi on alkanut puuduttaa aika traagisesti. Nykyään nautin V&W:stä ja Jerestä, kumpaakaan kun en ole lukenut vuosikausia (olen laiska tilaamaan sanomalehtiä). Tosin molempiin pystyn myös samastumaan. Jeren ikä on vielä jotensakin muistissa ja arkipäivä on yhtä Viiviä ja Wagneria. Masi ei oikein vastaa inttikokemuksia ja nuo muut ylimpänä mainitut ei muuten vastaa mitään omassa tosielämässä.
Kai Saarto

Tuukka

  • Vaivainen
  • Jäsen
  • Viestejä: 813
  • Words of wisdom ->
Vs: Karvinen
« Vastaus #10 : 06.08.2004 klo 14:33:24 »
Olen ehdoton kissaihminen, mutta Karvista en voi sietää. Hahmo ei näytä kissalta, eikä käyttäydy tippaakaan kissamaisesti. Kaita komppaan: Kaikki edellämainitut sarjakuvat ovat olleet joskus hyviä. Pitäisikin taas kaivaa vanhat suosikit esille.
Olenko muuten ainoa, joka on huomannut Viivin ja Wagnerin tason täydellisen romahduksen  ??? Kaikki tuntuvat yhä ylistävän ko. sarjakuvaa ehdoitta, vaikka huumori on muuttunut alkuajoista täysin. Vanhoissa stripeissä naurettiin ihmissuhteille ja nykyihmisten käytökselle, mutta uusissa ei tunnu aina olevan minkäänlaista vitsiä. Wagner sikailee ja heittää tylyt kommenttinsa kanssaihmisilleen. Aha. Kaikenlisäksi huumori on jatkuvasti ottanut askeleita (huonolla tavalla) absurdimpaan suntaan. Wagner matkaa neljänteen ulottuvuuteen, Wagner joutuu maailmankaikkeuden alkupisteeseen...
Koko kehityskaari alkaa uhkaavasti muistuttaa Simpsonien täydellistä rappiota :P
« Viimeksi muokattu: 06.08.2004 klo 14:34:20 kirjoittanut Tuukka »
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

Gamma

  • Jäsen
  • Viestejä: 159
  • Miu
Vs: Karvinen
« Vastaus #11 : 07.08.2004 klo 13:00:19 »
Minun mielestäni Viivi Ja Wagner on ollut alusta lähtien täyttä sontaa  :P

(ja tämän mielipiteen julkituominen tuottaa minulle suurta mielihyvää, vaikka minulla ei muuta sanottavaa olekaan)

bgt

  • Jäsen
  • Viestejä: 604
  • Grrr....
Vs: Karvinen
« Vastaus #12 : 07.08.2004 klo 13:38:42 »
Paljon enemmän minua risoo esimerkiksi Masi. Miksei ne mene Irakiin?

Njaa, njaa.



http://www.mortwalker.com/

Ottavat kuitenkin jossain määrin kantaa, mutta Masihan on tarkoitettu enemmän ajattomaksi ja vähemmän ajankohtaiseksi sarjakuvaksi kuin esimerkiksi The Boondocks.
Also spracht Blau Tiger.

Leo

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 269
Vs: Karvinen
« Vastaus #13 : 07.08.2004 klo 23:23:43 »
Kun aloin käyttämään kvaakkia tuli heti selväksi, että moni yleisesti suosittu sarjakuva on kvaakkilaisten mustan listan kärkipäässä. Näihin kuului myös Karvinen, josta itse pidän, joten olin vain ihan hiljaa :). Jos ei mietitä Karvisen nykyistä Leikkaa ja liimaa -muotoa, eikä kaupallisuutta niin siitähän saadaan ihan kelpo sarjis. Älkää ajatelko Karvista kissana, sillä Viivi ja Wagnerhan on hyvä sarjakuva, mutta eivät siat kanniskele mäyräkoiria! Loppujen lopuksi Karvisessa on monia hyviä puujalkoja (olkoonkin studiossa tehtyä), vaikka vanha Karvinen (jossa kissa käveli neljällä jalalla) olikin parempi. Ja itse olen henkeen ja vereen kissaihminen.

Grezen

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 853
  • ¡Viva Zapata!
Vs: Karvinen
« Vastaus #14 : 08.08.2004 klo 22:05:20 »
Minäkin olen vähän ihmeissäni tuon armottoman Karvis-vihan kanssa. Ei kai sitä nyt korkeakoulutettujen, post-ironisten, pari-kolmekymppisten ryppyotsaisten sarjakuvakyynikoiden tarvitse lukeakaan, varsinkaan jos inhottaa. Onhan se muutenkin lastensarjakuva. Minulle tuli Karvinen/Garfield-lehti joskus 8-10 -vuotiaana ja tykkäsin paljonkin  :D
« Viimeksi muokattu: 08.08.2004 klo 22:06:14 kirjoittanut Grezen »