~~~Osallistu Herra Koipeliini -äänestykseen 28.2. mennessä~~~
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Huomasin muuten Ranmoja ja Inuyashoja lueskellessani, että Ranma ja Inuyasha -jälkimmäinen etenkin sarjan alkupäässä- muistuttavat toisiaan melkoisesti. Ei toki ulkonäöltä, mutta jotenkin molemmat ovat hirmuisen tylyjä ja suorastaan sikamaisen röyhkeitä sarjojen naispuolisille päähahmoille (vrt. Akane ja Kagome - nekin nimet muuten muistuttavat toisiaan....)Ja piyo piyo-kana tai tipu tai mikälie on aika paljon mukana ainakin Ranmojen ja Maison Ikkokujen hahmojen vaatteissa.
Ranmassa ja Inuyashassako on muka jotain yhteistä? Sarjoina ei ole. Mutta, noh, molemmat henkilöt ovat kyllä usein tylyjä naispuolisille hahmoille, mutta eri syistä.Ei millään pahalla, mutta nimet Akane ja Kagome eivät muistuta toisiaan ollenkaan. Eikä Maison Ikkokussa taatusti ole piyo-piyo tipua muualla kuin Kyokon esiliinassa. Ranmasta en muista tipuja ollenkaan, vai olisiko Kasumilla ollut välillä samanlainen tipu-essu. Ehkä ne oli alennusmyynnissä Tokion tarjoustalossa 90-luvun vaihteessa.
Toiseksi hyväksi esimerkiksi voisi ottaa CLAMPin, mutta tämähän on enemmän porukan tekemä yhden henkilön johtamana, eiköstä näin?
Mjaa, ei ole. Yleensä CLAMPista yksi toimii pääartistina, toinen käsikirjoittajana ja loput kaksi avustajina. Ei heillä mitään hierarkiaa silti ole.
Mutta eivätkö he vuorottele näitä hommia? (Itse ainakin olen käsitinyt tämän niin)Ja silti (oli se sitten vuorottelua ne hommat tai eivät) heidän hahmoista löytyy samankaltaisuuksia vaikka juonet eroavatkin aika paljonkin toisistaan. (Anteeksi offtopic, toivottavasti ette syö minua.)