Joo WSOY:n edustajat festarilla kerto, että päättävät Thorgal jatkosta myöhemmin. Yritin kovasti tivata, että koska mahdollinen tieto saataisiin framille, mutta eivät halunneet tiedottaa edes mitään epävirallista aikaa. Vaikka päättävätkin jatkaa...ei sieltä varmaan tule kuin pari alpparia ja taas pähkäilevät, että mitä tekee. Juurikin tämmöinen syö ne loputkin asiakkaat pois, kun on epävarmuutta sarjakuvan tulevaisuudesta.
Itse jo luovutin asian suhteen ja alan ostelee Mustanaamioita nyt ens alkuun. Englanniksi on tehty 21 Thorgalia, mut ne ei mene kronoologisesti. Ostan ainakin noi englantilaiset ja sit pitää harkita ranskalaisia, jos noita Suomessa julkaisemattomia ei muuten saa. Toivottavasti tekee kaikki ilmestyneet Thorgalit englanniksi ja kyllä mua kiinnostaa ne spin-off sarjakuvatkin. Unelma olisi, jos tekisivät enkku-integraalit...kyllä ostaisin. Kyllä ostan myös näitä WSOY:n Thorgaleja, jos niitä tulee vielä lisää. Mä olen nyt todella tykästynyt tähän sarjakuvaan...todella nautinnollista lukea.