0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Olen tosi pitkästä aikaa "innostunut" (=ei oikein muualtakaan löydy) etsimään/ostamaan sarjakuvia eBayltä. Mites usean kohteen ostaminen samalta myyjältä, ts. usean kohteen postikulut järjestyy järkevimmin (näköjään nykyään vaaditaan usein välitöntä maksua)? Siellä on kyllä nykyään näköjään joku ostoskorisysteemi, mutta se vaan laskee postikulut jokaisesta kohteesta yhteen... Pitääkö vaan kysyä etukäteen combined shipping costia kuten ennenkin ja sitten saa erillisen paypal-laskun?
Adlibris on syvältä. En pääse tällä hetkellä ulos, ja tilasin pari albumia joiden piti tulla postiluukusta kuten ennenkin tuonkokoiset paketit. Vastataan vaan että tiedoissa oli tämä noutopiste. Niin on ollut ennenkin, mutta jos paketti sopii postiluukusta, se on tuotu kotio.Nyt ilmoitin että sanon asiakassuhteen irti. Useammalla satasella olen tilannut vuoden aikana. Ja tietysti mua vituttaa että olen muuttunut vammaiseksi, mutta kun sivulla sanotaan että pienet paketit kuljetetaan kotiin asti schenkerillä, niin kuin ennenkin, niin pitäisi tulla.
Tuli sitten se Conan The Barbarian: The Original Marvel Years Omnibus Vol. 1, ja kyllä se on nannaa fanille. Roy Thomas kertoilee sujuvasti ummet ja lammet lehden synnystä ja kehityksestä, kaikki mahdollinen oheismatsku löytyy, niin sensuroidut kuin muokatut, Barry Smithin alkukynäilyistä tussattuihin. Ja vaikka se nostalginen pehmeys ja tietty kellertävyys väreistä puuttuukin, uskallan väittää että nyt ollaan näissä omnibuseissa parhauden äärellä. Tuskin maltan odottaa seuraavaa, jossa John Buscema jyllää. SUOSITTELEN!
Marvel tarjoaa Comixologyssa kahtatoista kokoelmaa ilmaiseksi.
Nyt Humble Bundlesta hintaan 16,50 ilmeisesti koko Walking Dead -sarja.