Itse tilasin bookdepositorysta taas muutaman kirjan. Byrnen Fantastic Four Omnibusta olen seuraillut tässä jo pidempään, mutta en viitsinyt ennakkotilata. Vähän ennen ilmestymistä kirjan hinta pomppasi vajaasta 60 eurosta reiluun 70 euroon. Se vähän latisti ostohaluja, mutta tänään oli taas hinta alle 55 euron, joten meni tilaukseen. Harkitsin jo hetken Amazonin käyttöäkin, josta tuon olisi saanut postikuluineen jollain kuudellakympillä.
Erityisen ilahtunut olen siitä, että Marvel päätti viime metreillä viime kesänä lisätä Omnibukseen myös koko Byrnen varhaisihmenelostuotannon, kun alunperin olivat pistämässä mukaan vain noin puolet niistä. Näitä Bill Mantlon ja kumppaneiden kirjoittamia Ihmenelosiahan on joitakin nähty suomeksi vuoden 1985 Hämähäkkimiehissä.
Ja toisena ilonaiheena oli Classic G.I. Joe vol. 8:n ilmaantuminen taas myyntiin. Näistä Marvelin sarjan kokoelmista osat 6-8 on ollu aika kiven alla ja niiden hinnat on käytettyinäkin jo astronomiset. Vihdoinkin ilmeisesti tuli kasista uusi painos, joten pääsee taas etenemään. Vaikka onhan tässä ollut korvikkeena noi Special mission -kokoelmat, vaikka ei ne ihan samalle tasolle pääsarjan kanssa pääse.