Kirjoittaja Aihe: Batman oikeassa elämässä  (Luettu 97075 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #75 : 28.07.2005 klo 16:19:01 »
Pojat on poikia, sanoi velisurmaaja.

Kannattaapa katsella sitä Katuhaukkaa ja McGyveriä vaan ja muistakaa ettette sokoittele liiaksi päiväunissa nähtyä todellisuuteen.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #76 : 28.07.2005 klo 19:27:40 »
"Todellisuus on sitä mitä teet siitä" - Artemis Enter, palkkamurhaaja.

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #77 : 28.07.2005 klo 19:46:49 »
no enhän mä oikeesti oo ketään hakannu
 mut pakko vähä eläytyä

Eläydy vähän terveellisemmin. Ei oikea Lepakkomieskään tuommoisia juttuja hyväksyisi.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

ToniK

  • Jäsen
  • Viestejä: 139
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #78 : 28.07.2005 klo 20:05:49 »
En näitä kaikkia 6:tta sivua lukenut ennen vastausta,joten en tiedä onko tätä jo sanottu.
Mutta,eihän siinä mitään vikaa ole jos haluaisi olla batman,tai mikä vaan supersankari,mutta ei olisi kannattavaa mennä ulos hakkaamaan kaikkia pahantekijöitä,koska sinä itse olisit jossain vaiheessa se pahantekijä.
Epäilisin iäksesi 10-12 kirjoitus asustasi ja muusta olennaisesta,eli jos olet vaikka 12sta,niin mikä todennäköisyys on että todellakin saat jonkun "hakattua" kadulla?
Vahingottaisit vain itseäsi.

Eikä kannata ottaa vaikutteita,vaikka nyt kävitkin "Batman:Begins"in katsomassa.
Tai olet kuinka iso Batman fani.
Itsekin olen kova hämis-fani,mutta silti en vedä puna-sinisiä trikoita ylleni ja lähde hyppimään katolta  ;D

Tatu Junni

  • Jäsen
  • Viestejä: 231
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #79 : 28.07.2005 klo 20:10:51 »
Epäilisin iäksesi 10-12 kirjoitus asustasi ja muusta olennaisesta,eli jos olet vaikka 12sta,niin mikä todennäköisyys on että todellakin saat jonkun "hakattua" kadulla?

13. Tuossahan se lukee kaverin henkilötiedoissa ;)

Itse puolestani hypin 6-vuotiaana pitkin maita ja mantuja pelkkään pyyhkeeseen sonnustautuneena. Ja kun kädessä oli vielä puukolla teroitettu pajukeppi, olivat naapuruston naiset kauhuissaan. Tai no, niin ainakin halusin ajatella, sillä Tarzanille ei kato pottuilla...

Mikael Mäkinen

  • maziwapp
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 1 451
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #80 : 28.07.2005 klo 20:19:28 »
Minulla oli pienenä sama. Jos minulla oli pitkät kalsarit ja alushousut olin Teräsmies, ja kun minulla oli pitkät kalsarit ja kahdet alushousut olin Batman.

Kuinka coolia se oli?

Sanoo mies jonka avatarissa on itse pukeutuneena Lumiukkomieheksi...

ToniK

  • Jäsen
  • Viestejä: 139
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #81 : 28.07.2005 klo 20:21:27 »
13. Tuossahan se lukee kaverin henkilötiedoissa ;)

Itse puolestani hypin 6-vuotiaana pitkin maita ja mantuja pelkkään pyyhkeeseen sonnustautuneena. Ja kun kädessä oli vielä puukolla teroitettu pajukeppi, olivat naapuruston naiset kauhuissaan. Tai no, niin ainakin halusin ajatella, sillä Tarzanille ei kato pottuilla...
No 13han se olikin,enhän minä muista että täällä on tuollaisetkin hienoudet kuin "Henkilötiedot".

Mutta,nyt kun luin nämä kaikki 6 sivua ja vaikka olenkin huono ihminen nauramaan/hymyilemään,niin tämä sai minut hymyilemään jo paljon  ;D

ToniK

  • Jäsen
  • Viestejä: 139
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #82 : 28.07.2005 klo 20:27:26 »
en mä vielä aio batmaniks mä treenaan pari vuotta ja sit kun oon 20 niin alan battikseks ku ei oo järkee lukee sarjiksii jos ei voi samaistua niihin

Ensinnäkin miksi treenaisit pari vuotta,jos voit treenata 7 vuotta?
Ja toiseksi,sarjakuviin ei tarvitse samaistua...
Ja kolmanneksi ethän sinä oikeasti ole 13sta?

ToniK

  • Jäsen
  • Viestejä: 139
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #83 : 28.07.2005 klo 20:30:28 »
olen mä kolmetoist miten niin
Ei 13 vuotiaatkaan ole näin tyhmiä.   :-\

ToniK

  • Jäsen
  • Viestejä: 139
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #84 : 28.07.2005 klo 20:34:05 »
mitä tyhmää täs on onko bruce wayneki susta tyhmä
Bruce Wayne on keksitty hahmo,sinä olet ihminen.

edit:Ihan vinkkinä..."Were are you??!!! Here..."  <---tuohon.
Se on "Where are you?! -Here."
« Viimeksi muokattu: 28.07.2005 klo 20:38:42 kirjoittanut A-Ha »

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #85 : 29.07.2005 klo 09:35:53 »
Taas tullaan tähän kysymykseen: Miksi ihminen ei oikeasti voi olla tällainen naamiosankari jos puitteet osuvat kohdallee?

puro

  • Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 261
  • Ei se siitä suttaannu.
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #86 : 29.07.2005 klo 10:28:59 »
Itse puolestani hypin 6-vuotiaana pitkin maita ja mantuja pelkkään pyyhkeeseen sonnustautuneena. Ja kun kädessä oli vielä puukolla teroitettu pajukeppi, olivat naapuruston naiset kauhuissaan. Tai no, niin ainakin halusin ajatella, sillä Tarzanille ei kato pottuilla...

Mä hypin edelleen, mutta oon jättänyt teroitetun kepin poies. Toisaalta olenkin jo 29. ;D

-J.

bgt

  • Jäsen
  • Viestejä: 604
  • Grrr....
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #87 : 29.07.2005 klo 12:24:26 »
Joskus ala-asteella en saanut luokanvalvojalta suostumusta salapoliisitoimen aloittamiseksi.  ;D Olisin selvitellyt tuhmien oppilaiden tihutöitä.
Also spracht Blau Tiger.

ToniK

  • Jäsen
  • Viestejä: 139
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #88 : 29.07.2005 klo 12:41:52 »
Joskus ala-asteella en saanut luokanvalvojalta suostumusta salapoliisitoimen aloittamiseksi.  ;D Olisin selvitellyt tuhmien oppilaiden tihutöitä.
Meidän luokalla oli ala-asteella tällänen "salapoliisi",tai siis se halus olla.
Mutta,ei se sitä saanut selville,että katkaisin sen pulpetin kannen  ;D

Syklo

  • Jäsen
  • Viestejä: 69
  • Joo moi
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #89 : 29.07.2005 klo 13:38:14 »
13-v Yön ritari antamassa turpaan täysi-ikäisille jätkille. Kunpa olisin ollut paikalla
Tää nyt iha pikkuisen aiheen vasemmalle puolelle mut kumminkin...

Mä olin potkimassa mummoja mahaan ku joku tyyppi tuli hakkaa mut ja inisee siinä supervoimistaan. Mä jäin ojaan manaamaan ikuista kostoa ja ajattelin hankkia itselleni supervoimat, jotta voisin antaa samalla mitalla takas ja sit vaikka hoidella kans Lepakkomies siinä samalla. Mitä kamaa mun pitäisi vetää että saisin kunnon powerit?
Kertokaa kans vaikutukset, jos musta tulee kato Hiekkamies2. Mullaku on atooppinen ihottuma, niin mun hilseilevä iho olis varmaanki hiekkaa, niin joutuis vaihtaa aina lakanat, ku on sängyssä aina kilon verran hiekkaa. Äitihän siinä rupeaisi ihmettelee ja mun salaisuus selviäisi aika helposti. Mites muuten ruumiin eritteet, ovatko nekin täynnä hiekkaa? Myös sivuvaikutukset olisi kiva tietää ( emmä halua tulla hulluksi tai rumaksi...)
Mä ajattelin sekoittaa jotain liimaa (erikeeper?), pepsiä, turkinpippureita ja pikkuveljen kuolaa, niin saanksmä makeet supervillain-kyvyt?

Sit topiciin, että voisiko vaikka otsikkoa muuttaa, niin tätä voitais miettiä ihan laajasti. "Supersankari-meininki tosielämässä?"
Vesa Vitikainen: Kyllä Syklo on kipee!
Q-mies: Totta se on. Syklon ajatusmaailma on pelottava paikka.