Kirjoittaja Aihe: Batman oikeassa elämässä  (Luettu 97074 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Snake

  • Jäsen
  • Viestejä: 54
  • I am Snake, Solid Snake
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #60 : 27.07.2005 klo 20:44:59 »
Itse luin vuosia sitten lehdestä että lontoossa oli joku naamiomies estänyt ryöstön tämän jälkeen naamiomies palautti varastetun laukun omistajalleen ja katosi yöhön.
on ne kummallisia nuo engelsmannit ;D

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #61 : 27.07.2005 klo 21:49:51 »
Itse luin vuosia sitten lehdestä että lontoossa oli joku naamiomies estänyt ryöstön tämän jälkeen naamiomies palautti varastetun laukun omistajalleen ja katosi yöhön.
on ne kummallisia nuo engelsmannit ;D

Ettei kyseessä olisi ollut Snake, Solid Snake  ;)

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #62 : 27.07.2005 klo 22:11:11 »
mä oon ajtellut kompromissiä auton ja pyörän suhteen nimittäin mottoripyörä se on yhtä helppo piilottaa kuin polkupyörä mut kulkee kuin lepakko auto

No sinäpä sen sanoit! Hyvä että joku hoksaa. Mistä meinaat kyseisen kulkuneuvon hankkia? Eikös nuo ole aika tyyriitä?
Tuo se sit meille niin tuunataan siitä bätiksen arvolle sopiva vehe. Kannattee ostaa vähä halvempi pyörä ja tuoda se sit meille. Laitetaan siihen sit kunnon osat, maalaukset ja viritykset. Kyllä sekin maksaa mutta tulee se sentään halvemmaksi ku uuden ostaminen.
Koska tuskin Batmanin tarvii mihinkään katsastushommiin, vakuutuksiin ja veroihin rahojaan tuhlata. Siehän korvaat sit sen yhteiskunnalle hyvällä työllä vai mitä?

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #63 : 27.07.2005 klo 22:13:01 »
Heh, ehdottomasti hauskin viestiketju vähään aikaan! En ole nauranut aikoihin yhtä paljon, ja jos meno jatkuu samanlaisena, saatan saada yliannostuksen ja muuttua Kannelmäen Lepakkomiehen ensimmäiseksi vastustajaksi - Hysteerioksi.

Hysteerio voisi vaikka uhata jatkuvalla naurullaan kirjastojen lukusaleja ja muita hiljaisia paikkoja, herättää siten yleistä ärtymystä ja sitä rataa ;D

Eipäs naureta! Vakava asia. Ajattele jos heräisit pingviinin vierestä. Silloin olisit kiitollinen meidän omasta bätiksestä.

lasse

  • Jäsen
  • Viestejä: 645
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #64 : 27.07.2005 klo 22:51:07 »
mä oon ajtellut kompromissiä auton ja pyörän suhteen nimittäin mottoripyörä
Entä jos poliisit tulee ja kysyy mozkari-korttia?

haddokki

  • Jäsen
  • Viestejä: 129
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #65 : 27.07.2005 klo 23:19:48 »
No eihän ne nyt Batmanilta...

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #66 : 28.07.2005 klo 12:09:17 »
mä oon ajtellut kompromissiä auton ja pyörän suhteen nimittäin mottoripyörä se on yhtä helppo piilottaa kuin polkupyörä mut kulkee kuin lepakko auto

Sehän on hyvä ajatus! SubTv alkaa syksyllä esittää "klassikkosarjaa" Katuhaukka uusintoina. Siitäpä mallia ottamaan...
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Jukka Koivusaari

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 343
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #67 : 28.07.2005 klo 14:06:07 »
mä oon ajtellut kompromissiä auton ja pyörän suhteen nimittäin mottoripyörä se on yhtä helppo piilottaa kuin polkupyörä mut kulkee kuin lepakko auto

 Kiihdytysautoilijoiden kirpparilta saat varmaan vanhan Fougan suihkomoottorin bat-pyörän bat-sivuvaunuun.


Ja avustajan tarviit - Valvontakameroita on joka paikassa nykyään . Joku alfred siihen piteleen eteen äänitehostekalvoja ja kääntään kamerat vinoon kun roistot on voitolla . Poliisi-TV:ssä näkyy sitten ZAP ja KaPOW kun pieksät konnia.


JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #68 : 28.07.2005 klo 14:41:33 »
Ettei vain ollu naapurin poika se jota hakkasit muiden lähdettyä pois? Ja minkäs ikäisiä nuo pojat oli?
Tosin hankala uskoa että edes 5 vuotialta tulis housuun pelkän yön ritarin näkemisestä. Ne ku nykyyän kulkee puukot atskuissa jo 3:n ikäsestä.

No, siitä se lähtee. Sun varmaan kannattis alkaa lisitimään superkonnia ja poliitikkoja. Saatais kitkettyä pahan juuri pois ja sit muu pahuus kuolee itestään. Aloitas vanhasesta.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 041
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #69 : 28.07.2005 klo 14:45:42 »
Batman ja JZ, tämä ei ole enää ollenkaan hauskaa. Väkivalta on viihdettä vain sarjakuvalehtien sivuilla eikä tosiaankaan oikeassa elämässä.

kaltsu

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 869
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #70 : 28.07.2005 klo 15:01:01 »
Kummalliset on pojalla jutut. Pitäisikö Batmanin vanhempiin jo ottaa yhteyttä?

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #71 : 28.07.2005 klo 15:02:06 »
Batman ja JZ, tämä ei ole enää ollenkaan hauskaa. Väkivalta on viihdettä vain sarjakuvalehtien sivuilla eikä tosiaankaan oikeassa elämässä.

Ok. Rauhotutaan sit. Tosin ikävä kyllä monille väkivalta on viihdettä myös oikeassa elämässä.

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #72 : 28.07.2005 klo 15:03:52 »
Kummalliset on pojalla jutut. Pitäisikö Batmanin vanhempiin jo ottaa yhteyttä?


Pojat on poikia. Annetaan toisen touhuta, voishan se tarmonsa huonomminki purkaa. Tuskin se ketään oikeasti on hakannu.

kaltsu

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 869
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #73 : 28.07.2005 klo 15:16:03 »
Pojat on poikia. Annetaan toisen touhuta, voishan se tarmonsa huonomminki purkaa. Tuskin se ketään oikeasti on hakannu.

Pojat on poikia. Näin kai se on ajateltava.

JZ

  • Karva-apina
  • Jäsen
  • Viestejä: 448
  • Kaverini Nalle
Re: Batman oikeassa elämässä
« Vastaus #74 : 28.07.2005 klo 15:26:34 »
Pojat on poikia. Näin kai se on ajateltava.

Eiköhän se näin ole. Uskoisin ettei tuo kaveri ole sen vaarallisempi ku nekään jota näky viimeisimmän starwarsin tai harry potterin julkaisupäivinä.