Niin, piti aiemmin sanomani, että minustakin tuo yllä mainittu Holdawayn strippi meni selittämättömän korkeisiin hintoihin. Kun kyseessä on kuitenkin ainutkertaisten esineiden keräily, niin joskus nämä hinnat ovat henkimaailman puolella.
Tällä hetkellä noissa mainitsemissani Raymondin Rip Kirbyissä on ihan käsittämätön hintahaitari: n. kolmesta sadasta dollarista noin TUHANTEEN kolmeensataan. Ja kun olen noita koittanut katsoa, niin minä en ole ymmärtänyt mitään selvää syytä siihen, miksi jotkut toiset ovat toisia tonton kalliimpia! Joissain sentään on nätin tytön kuva - ja niitä varmasti aina keräillään - mutta joissain hinnannousulle ei ole mitään selvää syytä.
Kun mainittiin Al Williamson, niin minulla on myös tämmöinen myöhäiskauden
Juliet Jonesin sydän (joka tämäkin oli niin pahaa ryöstöviljelyä, että maksoi vain joitain kymppejä). Katsokaa keskimmäistä ruutua. Ettei vain saattaisi olla Alilla sormensa pelissä tässäkin?
(Myyjä itse ehdotti Prenticeä, kun kuulemma oli Stan Draken kanssa vierekkäisissä työhuoneissa, mutta hänen tyyliään en niin tarkasti tunne. Minä veikkaisin ennemmin Williamsonia tuon pikkutarkkuuden perusteella).