0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Luulen että itse olisin tämmöistä kuitenkin halunnut seurata, joten ainakin jokunen video pitää vielä tehdä.
Edelleen on parina viikkona seurattu projektin etenemistä. Viime viikolla Fiiliksiä ja työhuonekuvia ja nyt on jo sarjiksen "väritys purkissa." Melko työlästähän tämmöinen aikuistubettaminen, on eikä hyötysuhdekaan päätä huimaa, niinku kuvasta näkyy. Luulen että itse olisin tämmöistä kuitenkin halunnut seurata, joten ainakin jokunen video pitää vielä tehdä. (Ja sitten ehkä enemmän taas SarjakuvaTV:tä?)
Kun ite ei osaa piirtää, niin oli kiva katsella kuinka paljon vaivaa yhden kuvan eteen pitää tehdä. Tää Mannerheim-sarjakuva blogia yritin katsoa, että mistä se alkoi, mutta en löytänyt. Ainoastaan osa X löytyi...ei sen aikaisempia videoita.Juu tiedetään...olen ihan käsi youtubessa, twittereissä sun muissa some-jutuissa.
Juu, sori se taitaa alkaa osasta X eli kymmenen. Tarkoitus on tehdä alkupää sitten kun piirtäminen tässä valmistuu. Olen kuvannut jonkin verran aiempina vuosina, tämähän on jo kohta 9 vuotta kestänyt. Eli sikäli tulisi sitten se aikajänne siihen. Enkä ole varma tuleeko alkupäästä kuitenkaan kaikkia 9 osaa, mutta jokunen nyt kuitenkin. Aika haparoivaa ja kokeilevaa oli se kuvaaminen silloin.Kiitos muillekin palautteesta. Ja hyvä että ainakin joku on tykännyt valinnoista joita olen kuvaamisen/dokumentoinnin suhteen tehnyt. Toki ymmärrän, että ei tämä ns. suurelle yleisölle voikaan mennä.
Mika, hygieniasta on kyllä pidetty huolta Mantsuriassakin ja tämä näkyy myös sarjiksessa. Mutta... tarinasta käy ilmi, että sänki on perusteltu. Juttua spoilaamatta voin kertoa että päiväkirjassaan M luonnehtii tilannetta näin: (edellisenä iltana) "käyn makuulle kovassa kuumeessa." (aamulla) "Makaan tomussa kykenemättä liikahtamaankaan." (Ja vähän tätä ruutua myöhemmin seuraavana päivänä) "Onnistun kuolemanväsyneenä pääsemään..." Eli kaipa se pesi naamansa ja ajeli silti partansa aamulla? Sarjakuvassa se "kuolemanväsymys" on vain kiva näyttää tuolla tavalla.Mut hei, nyt on taas uusi päiväkirjajakso tubessa. Onneksi myös puolet lyhyempi, (eli 9min) kuin viimeksi. Nyt ollaan jo sarjakuvan, tai pikemminkin jopa jälkinäytöksen viimeisten sivujen ja ruutujen kimpussa.
Dino Battaglian tarinasta 5 su marte