0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Käykää viihtymässä! Kiitos, anteeksi ja olkaa hyvä!
Tietty sitten jossain vaiheessa pitäisi päästä irti sen pillun ja paskan ympärillä pyörimisestä ja keksiä jotain muuta. Hmm, tai sitten ei...Oot tulevaisuuden kyky.
Edes huonot piirrostaitoni eivät ole syy miksi en piirrä sarjakuvablogia. Minulla vain ei ole skanneria eikä minua huvittaisi muutenkaan vitsailla joka päivä siitä kuinka en saa mitään aikaiseksi. Ei sitä kukaan haluaisi lukea.
Löytyipäs sopivasti paikka, jossa mainostaa omaa sarjakuvablogia. Pari vuotta sitten aloin tuhertamaan räkäposkihuumorilla varustettua Tahvola-sarjakuvaa kaverin pyynnöstä. Välillä onnistuin keksimään hyviäkin tekosyitä olla tekemättä kuvitusta, mutta nyt on taas inspiraatio iskenyt. Sivustojen päivittämisessä mennyt melkoinen tovi, mutta nyt pääsee keskittymään itse asiaan eli kuvituksen tekemiseen.Kyseistä sarjakuvaa pääsee seuraamaan täältä.
Pieni epäkorrektius on hienoa, mahtava sarjakuva! Kuiviin imetty mies -stripistä tulee mieleen eräs Freak Brothers -episodi, vai näenkö viittauksen sielläkin, missä sitä ei ole?