Kirjoittaja Aihe: Kirja-ale ja muut tarjoukset  (Luettu 272371 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Kirja-ale ja muut tarjoukset
« Vastaus #735 : 29.11.2019 klo 07:38:37 »
Adlibriksen heikentyneistä tarjouksista on ollut aiemminkin puhetta. Olen pettynyt että kantiksille ei tullut omaa isompaa alennusta kuten aiempina vuosina black friday’na on tullut, vaan pitänee tyytyä tuohon -10% mikä kaikille tarjolla BLKFRI19 koodilla. :-[
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Anonyymi

• Jäsen
« Vastaus #736 : 29.11.2019 klo 14:25:34 »
Adlibris käyttää toimituksiin Schenkeriä joka ei toimita kotiin. Firman sivuilla luki että pienet lähetykset toimitetaan kotiin. Tilasin kaksi suomenkielistä albumia jotka piti toimittaa luukusta, ei tullut. Töissä Schenker toimitti seitsemän 200 kilon peltikaappia, ei sisään, mutta pihalle. Piti klo 14 iltapäivällä kehittää keino saada paketit edes sisätiloihin.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #737 : 09.12.2019 klo 13:40:10 »
Adlibriksen heikentyneistä tarjouksista on ollut aiemminkin puhetta. Olen pettynyt että kantiksille ei tullut omaa isompaa alennusta kuten aiempina vuosina black friday’na on tullut, vaan pitänee tyytyä tuohon -10% mikä kaikille tarjolla BLKFRI19 koodilla. :-[

Adlibriksella -15% nyt 2 päivän ajan (9.-10.12.) alekoodilla TONTTU19. Aika jännä että tarjous PN parempi kuin Black Fridayna. No, tähän sai vielä lisäksi hyödynnettyä Cyber Monday tarjouksesta saatu 10€ lahjakortti (osta 50€ - saa 10€ lahjakortti), joten tällä kertaa sai ihan mukavat alennukset ostoksiin.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #738 : 28.12.2019 klo 17:33:00 »
Turun Sarjakuvakaupassa kaikki nyt -15 %. Verkossa ja myymälöissä.

https://www.sarjakuvakauppa.fi/

poptique74

• Jäsen
« Vastaus #739 : 04.01.2020 klo 00:23:53 »
Raahesta loppuu Suomalaisen Kirjakaupan toiminta JA:

"Suomalainen Kirjakauppa lopettaa Raahen myymälänsä. Loppuunmyynti alkaa tiistaina.

Myymäläpäällikkö Mikko Karjalainen kertoo kirjakaupan sulkevan ovensa lopullisesti jo tammikuun lopussa.

– Aika nopealla aikataululla tässä joudutaan etenemään. Nyt seitsemäs päivä alkaa loppuunmyynti, missä kaikki on 50 prosentin alennuksessa, ja 13. päivä tulee vielä vähän lisää alennuksia."

En tiedä sarjakuvavalikoimasta, mutta kyllähän Suomalaisessa aina on yritetty pitää edes jonkinmoista valikoimaa saatavilla.

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #740 : 04.01.2020 klo 02:27:47 »
Raahesta loppuu Suomalaisen Kirjakaupan toiminta.
En tiedä sarjakuvavalikoimasta, mutta kyllähän Suomalaisessa aina on yritetty pitää edes jonkinmoista valikoimaa saatavilla.

Aina on ikävä kuulla kirjakaupan lopettamisesta. Mutta sinällään kiva tietää, että tuolla on sarjakuviakin myyty. Pääkaupunkiseudun uudemmista Suomalaisista niitä ei pahimmillaan ole laisinkaan tarjolla - tai maksimissaan pari-kolme jonkun alahyllyn nurkassa.
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

OM

• Jäsen
« Vastaus #741 : 04.01.2020 klo 20:47:34 »

Kyllä. Tuollaiset uutiset ovat aina ikäviä varsinkin pienissä kaupungeissa kuten Raahe. Jääkö jäljelle enää  yhtään varteenotettavaa kirjakauppaan josta saisi ostettua  muutakin  tavaraa kuin kirjoja ja sarjakuvia. Olen itse ostanut suomalaisesta toimistotarvikkeita, kyniä ja taidetarvikkeita. Mielestäni viimeksi mainitun kategorian tarjonta on kiitettävästi lisääntynyt viimeisen vuoden aikana. Mainitsinkin tästä yhden liikkeen työntekijälle ja hän totesikin, että he pyrkivät kehittämään edelleen taidetarvikke ja kynä osastoa. Nyt kun kauppa loppuu Raahesta, niin tarjonta kaventuu tuntuvasti. Ikävää. Onkohan Suomalainen kirjakauppa konserni nyt tietoisesti lopettelemassa muidenkin ns. pienempien kaupunkien kirjakauppa populaatiota.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #743 : 14.02.2020 klo 11:27:27 »
Nyt tosi tyhmä kysymys sarjakuvakauppiaalle: Onk toi Koknakki hyvä?

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #744 : 14.02.2020 klo 11:29:52 »
Vastaus itselleni (kun KVG:lailin): Vähän on hevoshullumainen kuvitus...hmmmm...mites tuo stoori?

Anonyymi

• Jäsen
« Vastaus #745 : 14.02.2020 klo 13:06:23 »
Kirjastosta lainasin viime kesänä. Tarina perushuttua, kuten ranskalainen telkkaripoliisisarja nätillä kuvituksella. Lisänä sitten konjakkihifistelyä. En osta alestakaan. Kirjastosta sopii lainata, eikä tarvitse kaikkia osia kerrallakaan.

tolppis

• Jäsen
  • Viinissä totuus
« Vastaus #746 : 14.02.2020 klo 13:39:12 »
Mjoo. Ei ihan hirveesti innostanut vaikka idea on hauska sinänsä.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #747 : 14.02.2020 klo 13:52:12 »
Nyt tosi tyhmä kysymys sarjakuvakauppiaalle: Onk toi Koknakki hyvä?

On oikein hyvä!

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #748 : 07.03.2020 klo 14:13:17 »
Stadilaisille vinkki: Itiksen Kontti-kirpparilla pussitettua ja pahvitettua jenkkisarjista á 2 egee. Hyvää tavaraa. Onkohan jonkun kaupan peruja?!? Ostelin ykkösnumeroja pois joukosta.

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #749 : 07.03.2020 klo 14:31:51 »
Stadilaisille vinkki: Itiksen Kontti-kirpparilla pussitettua ja pahvitettua jenkkisarjista á 2 egee. Hyvää tavaraa. Onkohan jonkun kaupan peruja?!? Ostelin ykkösnumeroja pois joukosta.

Harmi ettei tuo Itis oo lyhenne Itäsuomesta🤔

Ekku