Päiväkirjani on sarjakuva Mikael Mäkisen uskomattomasta taistelusta ADHD:ta, masennusta ja ninjoja vastaan. Tämä uskomaton sarjakuva ilmestyy neljässä lehdessä, joista ensimmäinen julkaistaan 25.3.23. Myös sarjan loput osat julkaistaan tämän vuoden aikana.

Mistä tämä sarjakuva siis kertoo? Tämä on nimensä mukaisesti minun päiväkirjani, eli tämä kertoo minun elämästäni hyvinkin tarkkaan ja osuvasti. Myönnän kyllä, että olen joissain kohdissa ottanut hieman taiteellisia vapauksia ja muokannut muutamia pieniä yksityiskohtia. Ja joka tapauksessa kaikki tapahtumat tapahtuvat niin kuin minä ne muistan, muiden henkilöiden muistot saattavat poiketa näistä kevyesti.
Ensimmäisessä osassa taistelen ADHD:ta, masennusta ja ninjoja vastaan. Joskin taistelu jatkuu seuraavissa osissa ja oikeassa maailmassa. Mutta myöhemmissä osissa saattaa vastaan tulla kaikkea muutakin, kuten elämässä välillä käy.
Päiväkirjani #1: Kuinka kaikki alkoi on täysin valmis ja odottaa pääsyä painoon. Ja tätä varten olen luonut Mesenaatti-kampanjan, jonka tarkoitus on kerätä sen verran rahaa että saan lehden painatettua.
LINKKI MESENAATTIIN ON TÄSSÄ!Ja jotta projekti saisi mahdollisimman hyvin huomiota, niin keräsin kokoon Suomen kovimpia sarjakuvataiteilijoita ja pyysin heiltä sarjakuvaan vaihtoehtoista kantta. Näiden 13 erilaisen kannen kanssa aiomme saavuttaa Suomen ennätyksen vaihtoehtoisissa kansissa. Taiteilijoiden kansia löytyy vastikkeista. Niitä painetaan vain rajattu määrä, josta menee kappaleita taiteilijoille itselleen ja minun omaan arkistooni, joten myyntiin niitä tulee vain 6 kappaletta per kansi. Mukana sellaiset suuret nimet kuin Anssi Rauhala, Petri Hiltunen, Tuomas Koivurinne, Suvi Tabell, Markus Tuppurainen, Veli Loponen, Veli-Matti Ural, Esa Holopainen, Antti Kosonen ja Henri Tervapuro!

Tule ja mesenoi ja saa ikuinen kiitokseni!
LINKKI MESENAATTIIN UUDESTAAN!