0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ensimmäinen luukku! Minä vuonna lause "Mutta kuka on salaperäinen muukalainen pimeässä?" kuultiin televisiosta ensimmäisen kerran joulukuun ensimmäisenä päivänä*? Jos tulee useampi oikea vastaus niin arvon voittajan. Ja jos ei tule yhtään oikeaa vastausta niin arvon voittajan väärien vastaajien joukosta. Ja jos ei tule yhtään vastausta, niin harmittelen kovaan ääneen.Aikaa vastauksille on huomiseen kello 21.00 asti.
Ensimmäinen luukku! Minä vuonna lause "Mutta kuka on salaperäinen muukalainen pimeässä?" kuultiin televisiosta ensimmäisen kerran joulukuun ensimmäisenä päivänä*? Jos tulee useampi oikea vastaus niin arvon voittajan. Ja jos ei tule yhtään oikeaa vastausta niin arvon voittajan väärien vastaajien joukosta. Ja jos ei tule yhtään vastausta, niin harmittelen kovaan ääneen.
Koska kellon aika ehti loppumaan ennenkuin osallistujat ehtivät osallistumaan ja koska katson korkeimman oikeuden asiasta kuuluvat minulle, eli eilisen kisan arvoisalle korkeimman oikeuden tuomioistuimen puheenjohtajalle, heitään jälleen kaksipuolista noppaani, joka ilmoittaa minulle että kyseinen palkinto postitetaan Darth Mikalle, jos hän laittaa postitietonsa tulemaan!Onnea voitosta siis!Täällä on myös tehty niin että ollaan joka joulu katsottu sarja läpi, nyt on meneillään viidestoista vuosi putkeen kun se katsotaan joka joulukuu. Valitettavasti otsikko "Jako rikkaisiin ja köyhiin vahvistuu" pitää joka vuosi pahemmin paikkansa. Mutta onneksi me täällä saamme nauttia sarjakuvasta!
Ei ole Kvaakissa vissiin joulumieltä.No kummiskin minun luukkuvuoroni on huomenna mutta pistän kuva-arvoituksen jo nyt vaikka vastausaika alkaa vasta keskiyöllä.Eli kenen kanssa Doc Strange on treffeillä? Jos mietitse että Kitty Pryde niin olette täysin väärässä. Palkintona on pieni herkkulippu Finnkinon teattereihin.Jos oikeita vastauksia tulee enemmän kuin 1 niin sitten onnetar päättää voittajan.
Näyttää kyllä aika vanhalta tuo nainen. Tuli vaan mieleeni America Chavez tuosta elokuvasta "Doctor Strange in the Multiverse of Madness". En ole lukenut Tohtori Oudon sarjakuvia, niin en osaa sanoa. Tää on ihan puhdas arvaus!
Vaikeita kysymyksiä. 1.luukku ei sanonut minulle mitään. Vastauksen kun näki niin tuli sen innoittamana nyt katsottua ensimmäisen kerran the joulukalenterin eka jakso. Ehkä voisi katsoa loputkin jossain vaiheessa.6. Luukku. Ei tullut seurattua linnanjuhlia ja aika vähiin on jäänyt juttujen lukeminenkin niistä. Että saan vastattua Mikaelin kysymykseen piti nopeasti yrittää katsella kuvia puvuista. Ekat jotka näytti hienoilta oli Sanna marininin ja Jaana Pelkosen puvut. Vastataan arpaa heittäen Marin.X-menin luukku on häiritsevä. Kuvassa oleva nainen on niin tutun näköinen mutta en millään saa päähäni nimeä. Palaan asiaan jos se tuolta muistilokeroista löytyy