Kirjoittaja Aihe: O: marvel essential x-men, x-factor yms  (Luettu 189 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TOSA

• Jäsen
O: marvel essential x-men, x-factor yms
« : 21.05.2022 klo 22:38:38 »
Haluaisin ostaa hyväkuntoiset marvel essentiaalit:
x-men 10-11
x-factor 2-5
avengers 6-9
Fantastic four 9
Hulk 5-7
Thor 4,6,7
Iron man 5
captain america 3-7
Luke cage 2
marvel two-in-one 3-4
marvel team-up 3-4
silver surfer 2

Toki muitakin essentiaaleja puuttuu vielä paljon. 91kpl puuttuvia joista lähes puolet sellaisia että ei pakollisia mutta sopivasti kohdalle osuessa voisi ostaa
« Viimeksi muokattu: 25.06.2022 klo 17:29:44 kirjoittanut TOSA »

TOSA

• Jäsen
Vs: O: marvel essential x-men ja x-factor
« Vastaus #1 : 23.06.2022 klo 17:28:40 »
Avengers essentiaaleista minulta puuttuu  6,7,8 ja 9

Moon knight 1 ja 2 kyllä puuttuisi mutta ei kyllä ihan noin korkealla hinnalla ole essentiaaleja ostanut. 10-30€ on ollut hintahaarukka tähän mennessä.

TOSA

• Jäsen
Vs: O: marvel essential x-men ja x-factor
« Vastaus #2 : 25.06.2022 klo 17:23:35 »
Hyvää kesää sinullekin

Olen vuosien varrella ostanut 74 essentiaalia divareista, torista sekä huutonetistä ja ne ovat kaikki osuneet tuohon 10-30€ hintahaarukkaan. Huutonetissä on kuukauden sisällä myyty 47 essentiaalia. Niistä 43kpl hintaan 9-18€ ja 4kpl 20-28€ johtuen pelkästään siitä että itse huutelin kilpaa korotusautomaatin kanssa hinnan noin korkeaksi. Sanoisin siis että realistinen hinta essentiaalille on 10-20€. Moon knight 1 & 2 on myös kuukauden sisällä myyty 18€/kpl. On huutonetissä myös nähty muutamia yli 40€ essentiaaleja joista yksi on ollut myynnissä jo vuosia ja muut katosivat muutaman myyntiyrityksen jälkeen ilman ostajia.

Muokkaan aloitusviestiä ja lisään siihen enemmän puuttuvia essentiaaleja

TOSA

• Jäsen
Vs: O: marvel essential x-men, x-factor yms
« Vastaus #3 : 26.06.2022 klo 01:01:46 »
Pyytäähän saa vaikka mitä mutta minun mielestä realistinen hinta on se mitä ihmiset oikeasti on valmiita maksamaan eikä se mitä joku pyytää mutta ei saa sillä hinnalla kaupaksi. Mutta ehkä meillä on asiasta vähän erilainen käsitys. Kyllähän minäkin voisin maksaa enemmän jostain essentiaalista että saan puuttuvan numeron mutta tähän mennessä kallein on ollut 25€ sisältäen postikulut.

4kpl yhteensä 135€ on 33,75€/kpl joka mielestäni ei ihan kovin kaukana ole mainitsemastani 10-30€ hintahaarukasta vai mitä?  Se on kiva kuulla että olet näistä hyviä hintoja saanut myynnissä.

Olen divareista jättänyt useita essentiaaleja ostamatta 10€/kpl hintaan kun on ollut juuri silloin tärkeämpi kohde rahoille ja ihan kaikkia näistä en tunne välttämättömäksi omistaa. Iso osa essentiaaleista on minulle nice to have osastolla mutta yöunia en niiden puuttumisesta menetä. Itselle tällä hetkellä suurin merkitys on niillä essentiaaleilla joilla saan korvattua suomijulkaisut ja samalla luettua ne sivut/numerot jotka sarjasta suomeksi julkaisematta jääneet.