Kirjoittaja Aihe: Peacemaker  (Luettu 194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Riffe

  • Man of Tomorrow
  • Jäsen
  • Viestejä: 660
Peacemaker
« : 18.02.2022 klo 23:47:29 »
Ihan oma ketju tälle sarjalle, kun ykköskausi tuli päätökseen, ja kakkoskausikin on varmistettu jo.

Pidin, suuresti. Yksikään jakso ei jättänyt kylmäksi. Vihasin koko hahmoa Suicide Squadin myötä, mutta sarjan myötä sai syntinsä anteeksi omissa kirjoissani.

Olen yllättynyt, kuinka hyvin Cena osaa näytellä, rooli on kuin suorastaan räätälöity hänelle.

(klikkaa näyttääksesi/piilottaaksesi)

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Peacemaker
« Vastaus #1 : 19.02.2022 klo 20:04:05 »
Olen yllättynyt, kuinka hyvin Cena osaa näytellä, rooli on kuin suorastaan räätälöity hänelle.

Osaahan hän kun on oppinsa WWEssä saanut ja tehnyt kaikenlaisia leffoja.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Maisteri Outo

  • Jäsen
  • Viestejä: 417
  • (Ei tekstiä)
Vs: Peacemaker
« Vastaus #2 : 21.02.2022 klo 15:38:28 »
Olen myös Peacemakerin kokonaan nähnyt ja hyväksi havainnut. Tykkäsin jo uusimmasta Suicide Squadista, mutta tämä spin-off/jatko-osa oli vielä parempi. Huumori osui omiin nauruhermoihini, toiminta oli ihan näyttävää tv-budjetilla toteutetuksi ja myös tunnepuolella oli todella vaikuttavia kohtauksia.

Eniten yllätti Peacemakerin kehitys lähes täydellisestä ääliöstä kohtuullisen päteväksi sankariksi. Myös John Cenan näyttelijänkyvyt tulivat lähes puun takaa, möhkäle sopi todella hyvin tähän rooliin.

Suosittelenko tätä kaikille. No en. Jos ei James Gunnin huumorista ole ennen tykännyt, ei tämäkään maistu, kun kohellusta ja sanailua on vieläkin enemmän ja se on vieläkin roisimpaa. Plus väkivalta-gorekin voi silittää vastakarvaan. Mutta muuten tämä on parasta DC:tä. Fiksuin veto, mitä WB on supersankaripuolella tehnyt, on ollut antaa Suicide Squad- puolen avaimet Gunnille käteen.