Kirjoittaja Aihe: One Piece  (Luettu 1582 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Antti Valkama

  • Jäsen
  • Viestejä: 888
Vs: One Piece
« Vastaus #345 : 05.01.2021 klo 12:47:21 »
Hei! Nyt voi vihdoin myös pienen Suomen nöyrä kansalainen vaikuttaa merkittäviin kansainvälisiin asioihin. Sivulla https://onepiecewt100.com/en/ tarkemmat ohjeet, kuinka autat suosikkiasi kohti voittoa One Piece -hahmoäänestyksessä

Chompp

  • Jäsen
  • Viestejä: 234
Vs: One Piece
« Vastaus #346 : 08.05.2021 klo 13:49:56 »
Hei! Nyt voi vihdoin myös pienen Suomen nöyrä kansalainen vaikuttaa merkittäviin kansainvälisiin asioihin. Sivulla https://onepiecewt100.com/en/ tarkemmat ohjeet, kuinka autat suosikkiasi kohti voittoa One Piece -hahmoäänestyksessä

En itse äänestykseen osallistunu, mutta tuli katottua yks video sen tuloksiin liittyen, ni oli mielenkiintosta että oli tehty sellasia ryhmäsopimuksia/kamppanjoitu jonku tietyn hahmon puolesta. Ja näin saatu joitain vähemmän tunnettuja hahmoja listalle. Tämä kyseinen youtubettaja, jonka videon katsoin, oli kamppanjoinu sen tilaajat äänestämään Woop Slap:ia (Luffyn kotikylän pormestari), ja hahmo olikin sitten päässyt sijalle 37 :D

Edit: yllättävää oli myös Carrot:in 8s sija, ja vielä yllättävämpää Yamaton 11sta sija. Carrot on toisaalta ollu Olkihattujen mukana jo aika pitkään ja moni taitaa toivoa hänestä uutta ryhmän jäsentä, että siinä mielessä suosion ymmärtää. Itse en ole missään vaiheessa oikeen Carrot:sta sen suuremmin välittäny; jotenki vähän tylsä hahmo mun mielestä... Yamato on ihan mielenkiintoinen hahmo ja en olisi yhtään yllättyny jos hänestä tulisi seuraava olkihattu. Mutta Yamaton yhdestoista sija yllätti kun hahmo on niin uusi eikä ole vielä ihan hirveästi tarinassa edes näkyny! Mutta kaipa se ensiesiintyminen oli sopivasti lähellä äänestystä ni hahmo oli monien mielessä...
« Viimeksi muokattu: 08.05.2021 klo 14:08:23 kirjoittanut Chompp »

Antti Valkama

  • Jäsen
  • Viestejä: 888
Vs: One Piece
« Vastaus #347 : 10.05.2021 klo 10:34:09 »
Hahmoäänestyksissä ovat tosiaan aina etulyöntiasemassa ne, jotka ovat paraikaa esillä tai äskettäin esiintyneet animen tai mangan tuoreissa jaksoissa.

Itse äänestin varsin monia hahmoja. En osaa valita yhtä suosikkihahmoa, joka kohoaisi selvästi kaikkien muiden ylitse. OP:ssa juuri erilaistan hahmojen runsaus ja niiden välinen vuorovaikutus on se herkullinen juttu. 


Antti Valkama

  • Jäsen
  • Viestejä: 888
Vs: One Piece
« Vastaus #348 : 17.01.2023 klo 10:01:38 »
Tehtäköön täälläkin tiettäväksi, että One Piece Film: Red on pian nähtävissä myös suomalaisissa elokuvateattereissa.

Kyseessä on jo viidestoista OP-piirroselokuva, mutta ensimmäinen, joka pääsi tänne levitykseen. Menestys tai sen puute määrittänee, miten seuraaville leffoille käy. Eiköhän niitä meinaan tehdä lisääkin... Mikäli joku innostuu katsomaan vanhempia, niin varoituksen sana: Alkupään leffoissa ei Eiichiro Oda ole juuri ollut mukana. Vasta 10. eli Strong World on hänen valvonnassaan tehty. Siksi se ja myöhemmät limittyvät sarjan maailmaan paremmin.

Itse en käynyt vielä 16.1. ennakkonäytöksissä, mutta vakaa aikomukseni kyllä on katsoa tämä leffa jossakin teatterissa.