Fnac mainittiin, se on jees. Aloita siitä.
Keskustassa on kans
Album. Albumissa on myös sälää ja joitain vain niiltä löytyviä
erikoisuuksia, kuten
kallis versio Bravon Spirousta.
Ostospläjäys Cap3000:ssa (joka on lentokentän takana eli ei ihan vieressä) on kans
Album ja kirjakauppa
Panorama du Livre, jossa on - niin kuin Ranskan kirjakaupoissa tuppaa olemaan - tolkullinen sarjakuvaosasto.
Sorbonnen kirjakauppa on siinä kävelyetäisyydellä Fnacista etc, muistaakseni sieltä tuli aikoinaan ostettua Celebritz.
Supermarkettien lehtipisteistä on löytynyt viiden euron täkyinä useiden sarjojen ekoja alppareita.
Perhana kun en kuullu aikaisemmin tosta BD fuguesta. Kävin tänään naapurikylästä Nizzassa sk-ostoksilla, olis voinu ton fuguenkin siinä vilasta. Ehkä huomenna, jos jaksaa. Lisäyksiä:
Onhan toi BD fugue tuttu mesta, mä olen käynyt siellä useana vuotena. Toi "kahvila" hämäsi.
Tein google-kartan jokusesta Nizzan keskustan sk-kaupasta. Varmasti epätäydellinen, mutta nää on helppo kävellä kerralla kaikki läpi. Ajan tasalla, mä olen käynyt kaikissa viime päivien aikana.
http://local.google.com/maps/ms?f=q&hl=en&ie=UTF8&cd=1&geocode=0,43.704042,7.264560&msa=0&msid=110642540486711555099.00045270dcd7ef4d28fe5&ll=43.701575,7.268701&spn=0.01497,0.01826&z=16BD fugue ja Album on nimenomaan sarjakuvakauppoja. Niissä on nukkee yms sälää. Fnac ja Virgin on isoja mediaputkia, joissa on jees sarjakuvaosastot. Sorbonne on ok kirjakauppa. Fuguessa on auttavaisin henkilökunta.
Jos liikkuu autolla, niin kivuttominta on vaan ajaa se ostoskeskus Nice Etoilen parkkiin. Tai, onhan se lompakolle kivuliasta.