Kirjoittaja Aihe: ETSITÄÄN DIGI VÄRITTÄJÄÄ!  (Luettu 2274 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

OM

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 330
ETSITÄÄN DIGI VÄRITTÄJÄÄ!
« : 02.03.2020 klo 15:48:35 »
Ajattelin usakaltaa kysyä täällä kvaakissa yhteistyö kumppania. Etsin VÄRITTÄJÄÄ  tuleville kuvituksilleni. Sellaista henkilöä, joka osaa käyttää tietokone ohjelmia ja joka ymmärtää värien päälle. Olen tietoinen, ettei kvaakissa ole paljoa värittäjiä ja jos onkin, heillä on varmasti omia projekteja. Mutta laitoin nyt kuitenkin. Eihän tässä mitään menetä. Täytyy sitten yrittää Devianartin commissions portaalista löytää joku, joka saattaisi kiinnostua minun jutuistani.

Pidän erityisesti sci-fi, lännen sekä toiminta sarjoista ja sankareista ja teen sellaisia kuvituksia.
Minulta on jullkaistu kuvia kirjoissa ja eri lehdissä. Olen tehnyt myös kansikuvia esimerkiksi sci-fi julkaisuun nimeltä  SPINN  aikanaan.  Tosin viimeiset 4-5 vuotta ovat olleet hiljaiseloa, jolloin en tuottanut uutta materiaalia lainkaan.

Nyt päässä on kaikenlaisia mahtavia sci-fi ideoita jne.
Sarjakuvia en tällä hetkellä tuota, vaikka niitä on minulta pyydetty. Joitain keksneräisiä löytyy, mutta käsikirjoitukset pitää saada toimivammaksi. Ehkä jossain vaiheessa palaan sarjakuviin ihan tosissani.
Siksi olisin iloinen, jos joku pitäisi noista skenreistä joista pidän ja olisi kiinnostunut samoista aiheista.
Jos sinua kiinnostaa, voit lähettää minulle VAIN yksityisviestiä, jossa kerrot toiveistasi prohjektien suhteen. Toivoisin saavani muutaman näytekuvan sinulta, jossa olisi mahdollisimman monipuolinen otanta, millaisia värityksiä olet tehnyt.
Mainitse myös, millaiseksi arvostat oman työsi rahallisesti. Mitä siis otat A4:n tai A3:sen kokoisesta väritys projektista.
Älä kuitenkaan odota heti väritettävää, sillä olen nykyään kovin hidas tekemään uusia kuvituksia johtuen fyysisistä ongelmistani selän kanssa ja on muutakin. Mutta kuvia on jokatapauksessa tulossa jossain vaiheessa.
Kiitos!

« Viimeksi muokattu: 02.03.2020 klo 15:55:23 kirjoittanut OM »