0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hei piirtäjä toverit,Ostin kirpputorilta useita sellaisia vanhanaja mustetäytekyniä, joihin saa ostettua pienen muste säiliön, joka heitetään roskikseen kun muste loppuu ja sitten voi laittaa uuden säiliön ja jatkaa piirtämistä tai kirjoittamista.Nyt tilanne on se, ettei yksikään kynistä toimi kun laitoin uuden mustepatruunan.Kynät olivat käytettyjä ja huomasin, että lähes kaikissa oli muste kuivunut sisällä olleeseen patruunaan. Huuhtelin vedellä mutta ei mitään vaikutusta. Olin jo niin hermostunut että meinasin heittää kynät mäkeen. Niitä on sentään 12 kpl erilaisia täytekyniä. Ja noiden lisäksi ostin 4 kpl vanhoja Rotriing merkkisiä kyniä, niitä vanhanajan, jossa oli sellainen erittäin ohut pää johon sai myös ostettua mustepatruunoita ja joihinkin kyniin pystyi kaatamaan suoraan säiliöön mustettakin. Nekin pahuksen moska kynät olivat tukossa ja toimintakyvyttömiä.Millaisia kikkoja te olette käyttäneet, että saisin mahdollisesti tukkeutuneet kynät toimimaan.
Lähinnä teloitan sinut siitä, että et mitenkään vastannut ketjun aloittajan selkeään kysymykseen vaan koit tarpeelliseksi alkaa höpöttämään "minä sitä ja minä tätä" .
Kiitti vinkeistä teille. Täytyy mennä ostamaan tuollaista vahvempaa tököttiä kuin pelkkä vesi. Olisihan se hienoa saada nuo muuten hienon näköiset vanhat täytekynät ja Rotringit kans kuntoon, että niillä vois piirtää ja kirjoittaa.Näköjään kuivuminen on noille täytekynille kovin tuhoisaa.