Kirjoittaja Aihe: Don Rosa Classics -kirjasarja  (Luettu 5488 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #15 : 16.11.2012 klo 23:15:35 »
Tänään tuli seurankoodi sähköpostiin eli jotain pakettia on matkaan lähtenyt.

Mä en oo saanut koodia, pitänee kysellä Janolta tilannetta.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

marko70

  • Vieras
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #16 : 17.11.2012 klo 12:48:21 »
Mä en oo saanut koodia, pitänee kysellä Janolta tilannetta.
5 päivää sitten kyselin ei vastausta!  ???

Q=<>

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #17 : 18.11.2012 klo 20:37:09 »
5 päivää sitten kyselin ei vastausta!  ???

Q=<>

Ensi viikon puoleen väliin venaan ja sitten lähetän emailia sinne, toivoa antaa se että Antti P on saanut koodia tiedoksi.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #18 : 20.11.2012 klo 22:37:08 »
Vastaus tuli nopeasti. Jano kertoi että lähettää ekana näitä ekan  tilaajaporukan paketteja ja sitten meidän paketteja jotka tilasimme toisessa "aallossa".
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #19 : 20.11.2012 klo 22:49:18 »
Vastaus tuli nopeasti. Jano kertoi että lähettää ekana näitä ekan  tilaajaporukan paketteja ja sitten meidän paketteja jotka tilasimme toisessa "aallossa".

Mä tilasin varmasti ekojen joukossa. Tosin kyl se vastas mulle ja vakuutteli et ne on nyt lähteneet. Seurantakoodia en kyllä saanut...
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

176-671

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 3
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #20 : 21.11.2012 klo 16:33:49 »
Tänään tuli Hermes-paketti kotiin kannettuna. Siis nää Pertwillaby Papers ja Captain Kentucky.

Konsuli

  • Jäsen
  • Viestejä: 15
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #21 : 22.11.2012 klo 09:37:05 »
Eilen tuli. Pertwillaby nimmarilla.

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #22 : 22.11.2012 klo 16:57:46 »
Noh heebot! Kertokaapas vähän ensivaikutelmia kirjoista, oliko hyvää tavaraa?
Je suis alle kuuden euron pizza!

Jano

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 1
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #23 : 23.11.2012 klo 17:01:53 »
Hi everyone,

I don't really know what's been said so far here since Google translations gives out kind of gibberish when translating Finnish, but since I read something about "unreliable" or whatever, it seems like I should post something.

All Finnish book sets from the first campaign have been shipped out by now. The PP/CK orders from the second campaign ("The Early So-Called Art") will follow within the next days. I'm sorry it takes a bit longer for them, but please understand that I have to send out the books that were ordered during the first campain first, or people would probably get mad (and be right, because why should someone who ordered after them get the books earlier).

Also, I'm sorry that it took till November that the books could be shipped out, but please bear in mind that sending out 260 book packages (just for the first!! campaign) is an awful amount of work for one person alone, and this isn't my day job, but something I have to do on the side while going to college and editing/translating all the "Don Rosa Collection" (the German "Don Rosan kootut") myself (yes, I'm doing everything in there alone!). Also, as some of you may know, I was on tour with Don until October 14, so the first packages couldn't be sent out before the mid of October.

So please don't get annoyed, I'm doing everything that I can here to send out all those orders as soon as humanly possible (believe me, it's NOT fun to have 200 15 kg boxes of books standing around in all rooms of your home, so YES, I wanna get rid of them as soon as possible). As I said, all Finnish orders from the first campaign are already on their way, and the orders from the second campaign will also follow as soon as possible.

Thanks for your understanding, and I hope you'll enjoy the books once they've arrived.

All best,
Jano 

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #24 : 25.03.2013 klo 19:11:47 »
DR on palaamasa sorvin ääreen ja Don on löytänyt jotain piirustuksia jotai ei edes itse ole nähnyt n 40 vuoteen!

Kyse on siis tästä  The Early 'So-Called' Art of Don Rosa'-kirjasta.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #25 : 13.07.2013 klo 09:25:35 »
Kyselin Janolta "The Early So-Called Art of Don Rosa" kirjan statusta, tässä muillekin odottelijoille tiedoksi:

"We're still pretty much in preproduction due to the hundreds and hundreds of pages that have to be scanned and cleaned up, and all the texts Don will be writing as introductions for the different chapters, but it shouldn't take too long anymore. I expect it to be finished sometime this summer, and it should be ready for shipping soon afterwards. I'll be posting some updates and previews on the campaign page in the near future."
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #26 : 19.02.2014 klo 23:00:52 »
Laitan nyt tännekin, kun täällä tästä kai keskusteltiin (laitoin ensin Don Rosa -ketjuun):


Kyselin Janolta "The Early So-Called Art of Don Rosa" kirjan statusta, tässä muillekin odottelijoille tiedoksi:

"We're still pretty much in preproduction due to the hundreds and hundreds of pages that have to be scanned and cleaned up, and all the texts Don will be writing as introductions for the different chapters, but it shouldn't take too long anymore. I expect it to be finished sometime this summer, and it should be ready for shipping soon afterwards. I'll be posting some updates and previews on the campaign page in the near future."


Tähän jatkona tuli uusi tieto kirjan tilanteesta. Nyt Jano kysyy halutaanko signeerattu numeroitu versio muutaman lisäkuukauden odotusajalla vai kirjat vaan niin nopeasti kuin mahdollista, n. kesäkuussa. Vastasin itse että signeeraus ja numerointi on ihan jees, kun kirja on venynyt muutenkin todella pitkään.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 293
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #27 : 20.02.2014 klo 09:43:26 »
Juu, Rosahan on tulossa Suomeen huhtikuun alussa promoamaan Tuomas Holopaisen levyä, mutta tämä kirja ei valmistumisaikataulunsa mukaan näemmä mitenkään valmistu siihekkä mennessä. Harmi.
Valinnan paikka... kesäkuussa vai lokakuussa....

Timo

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #28 : 20.02.2014 klo 18:08:32 »
Unohdin äänestää :( Janolta tuli meili jossa kertoo että enemmistö äänestäjistä haluaa signeerauksen joten kirjat tulevat syksyllä.
Je suis alle kuuden euron pizza!

Dennis

  • Jäsen
  • Viestejä: 2 752
Vs: Don Rosa Classics -kirjasarja
« Vastaus #29 : 27.09.2014 klo 11:42:13 »
Ensi kuun lopussa pitäisi DR:N tulla signeeraamaan  "The Early 'So-Called' Art of Don Rosa'-kirjat Saksaan ja sitten niiden postitus pitäisi alkaa....kait.
Je suis alle kuuden euron pizza!