Kirjoittaja Aihe: Lautapelin piirtäminen - "heidän kunniansa päivät".  (Luettu 11325 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hannu Särö

• Jäsen
  • Lautapelejä testiä ja säätelyä.
Vs: Lautapelin piirtäminen - "heidän kunniansa päivät".
« Vastaus #30 : 11.09.2020 klo 17:18:15 »
Tykistöä,

Hei, minä lisään nyt tätä taistelu toimintaa lautapeliini, laitan tähän kuvan pelin tykistö iskusta, kuvassa näkyy paine aaltoja saksan joukkojen luona, puna tykistö tulittaa joen rannalta.

Tässä snap ->

--

Laitan pian videota, jossa olisi sitten jo koko pelin taistelu rutiini + animaatiot kytkettynä toimeen.

:) :) :)

Arvioita voi jakaa jos tahtoo arvioita jakaa, olisi mukava vastaanottaa palautteita laudastani ..

--
Hei, minä suunnittelen ja piirrän lautapelejä nettiin, täällä voi käydä katsomassa -
Tästä indie sivuni -
www.lautapelisivusto.com - www.tabletpelisivusto.com - www.hannunsankarit.com - www.lautapelikenraalit.com

Hannu Särö

• Jäsen
« Vastaus #31 : 25.09.2020 klo 15:44:58 »
Hei,

Minä olen lisännyt uudet nappi grafiikat, jalkaväelle ja kevyille panssareille.

Tässä on snap ->

Ihan kiva kuva ja on varmasti jo nämä tai vielä paremmat grafiikat, kun esitän laudan valmiina.

Palautetta voi antaa taas.

--
Hei, minä suunnittelen ja piirrän lautapelejä nettiin, täällä voi käydä katsomassa -
Tästä indie sivuni -
www.lautapelisivusto.com - www.tabletpelisivusto.com - www.hannunsankarit.com - www.lautapelikenraalit.com

Hannu Särö

• Jäsen
« Vastaus #32 : 26.09.2020 klo 16:45:36 »
Snap,

Tässä on vielä valmiista grafiikasta snap, balttia 1941.

Palautetta voi antaa..

--
Tästä indie sivuni -

Hannu Särö

• Jäsen
« Vastaus #33 : 15.10.2020 klo 12:57:06 »
Valinta buttonit,

Hei, minulla on tässä grafikaan kuvasnap tulevista toiminta buttoneista, joita HKP lautapeli sisältää.

Tässä snap ->

--

Nuo napit tuossa alareunassa, sisältävät valinta ja toiminta mahdollisuuden, ensimmäinen on € kuva, siinä voi ostaa lisää joukkoja, sitten on laskuvarjo toiminta, voi pudottaa laskuvarjojoukon laudalle, tai vastaavasti lähettää laskuvarjojoukon laudalta syrjään, sitten on liikkuminen ja tulitus kohteen valinta, ja sitten vielä ilmaisku maajoukkoja vastaan ja vielä ilmaherruus.

Lisään mahdollisesti vielä muutaman toiminta buttonin, mutta, näillä pääsee mukavasti alkuun.

Mutta, toiminta grafiikoja kytken tässä nyt toimintaan.

--
Tästä indie sivuni -