0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
. Karsten Vollen kuvaukseen festareista on helpohko yhtyä: korkea- ja matalakulttuuri kohtaavat, on nyrkkipajazinejä ja deluxepainoksia , taidesarjakuvaa ja supersankareita. Kaikille avoin ja lähestyttävä.
Tämän vuoden väen vähyys selittynee helposti päällekkäisyydellä Traconin kanssa. Pienlehtipuolella vaikutus oli positiivinen, paikalle tulleet olivat aidosti kiinnostuneita ja pääsivät rauhassa tutkimaan pöytiä ilman alituista cosplayruuhkaa.Niin, varmaankin se, plus se, että vieraat eivät kenties olleet kovinkaan houkuttelevia.
Voisko ensi festareille saada Kvaak-aiheisen paneelin. Toimittajat ja taustavaikuttajat voisvat kertoilla foorumin arjesta, iloista ja suruista ja menneistä loiston päivistä. Edit:Eikös Kvaak-perustettu 2003 joten kohtahan tulee pyöreitä vuosia täyteen.
Vähän kyllä pitää negatiivistakin palautetta antaa. Tiivistämön lava oli ihan väärässä paikassa. Paikoin ei saanut mitään selvää haastatteluista, koska Zinefestin alueelta tuli ihan hirveä taustahäly.
Duh. Kävin sunnuntaina kuuntelemassa pätkän Hilda Määttästä (ko 15) ja se kuului ihan hyvin melkein salin puoleenväliin eli kevyesti ekojen myyntipöytien luo. Mutta silloin ei siellä ollukaan paljon muita kuin myyjiä.
Hmm, mitenkäs paljon kävijöitä sarjisfestareilla muuten tänä vuonna oli? Kerryttikö mikään jonoja?
Se johtui siitä, että Hildalla oli terävä puhdas ääni.
Mut periaatteessa lavavastaavan olis kai pitänyt tähän jotenkin puuttua, jos se oli sama ongelma muillakin kuin meillä? Nyt sitä sai onnellisen tietämättömänä siellä esiintyä.
Minkä takia muuten Suomen sarjakuvaseura liputtaa festareilla niin vahvasti marginaalisarjakuvan puolesta??--Helsingin sarjakuvafestarit on loppujen lopuksi nykyisin aika tylsä tapahtuma.
Festivaaleilla on joka vuosi jokin vaihtuva teema, sen mukaan sitten on vieraita ja ohjelmaa: välillä kaupallisempaa, välillä vaihtoehtoisempaa.