Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Uutiset: Pilakuvanäytelmä Karista (05.12.2019 klo 22:43:23)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
27.05.2020, klo 17:46:26

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
482541 viestiä 10469 aihetta kirjoittanut 3840 jäsentä. Uusin jäsen: jokiranta
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Galleria | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Kvaak.fi
| |-+  Palaute & uudistukset
| | |-+  Hei, minä tahtoisin tulla tänne käyttämään tätä foorumia. :).
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hei, minä tahtoisin tulla tänne käyttämään tätä foorumia. :).  (Luettu 6333 kertaa)
Hannu Särö
Jäsen
*
Poissa

Lautapelejä testiä ja säätelyä.

« : 04.06.2019, klo 08:57:27 »

Hei,

Hei, olen Hannu Särö olen 48 vuotinen helsinkiläinen lautapelisuunnittelija ja minä tahtoisin tulla tänne foorumille juttelemaan taiteesta.

Minun ongelmana on että olen lautapelisuunnittelija enkä sarjakuva piirtäjä, mutta, tahtoisin kovasti jutella taiteesta ja taiteilijoitten kanssa, suomessa ei ole kovinkaan montaa hyvää foorumia jossa voi jutella kunnolla taiteilijoitten kanssa.

Eli, lautapelisuunnittelija tahtoo tulla juttelemaan taiteesta, onnistuuko, jos taide on laudalle, eikä paperiin.

Minulla on ollut jo monta vuotta sivusto netissä ja minä alan nyt lähivuosille kehittämään runsaasti sota aiheesta lautapelejä, ja tahtoisin kertoa taiteestani ja jutella taiteeni ideoita muille ja myös ideoita muilta itselleni.

Minä tahdon oppia piirtämään paremmin. Smiley

Olen digitaalinen taiteilija, en piirrä paperille, minulla on inkscape ja gimp ja corel draw ja adobe kevyt versio.

Smiley Smiley Smiley

Hannu Särö - lautapelisuunnittelija.

--
« Viimeksi muokattu: 04.06.2019, klo 09:05:31 kirjoittanut HannuTapio » tallennettu

Hei, minä suunnittelen ja piirrän lautapelejä nettiin, täällä voi käydä katsomassa -

https://www.lautapelisivusto.com
Jukka Laine
Ylläpitäjä
Paikalla

Sukupuoli: mies

« Vastaus #1 : 04.06.2019, klo 09:51:30 »

Aloite vaan uusi aihe sopivaksi katsomaasi osastoon. Jos menee väärään, kyllä se siirretään sopivampaan. Tervetuloa Kvaakiin.
tallennettu

Darth Mika
Insinööri
Toimittaja
**
Poissa

The Comics be with us...always!

« Vastaus #2 : 04.06.2019, klo 10:49:19 »

Hei,

Hei, olen Hannu Särö olen 48 vuotinen helsinkiläinen lautapelisuunnittelija ja minä tahtoisin tulla tänne foorumille juttelemaan taiteesta.

Minun ongelmana on että olen lautapelisuunnittelija enkä sarjakuva piirtäjä, mutta, tahtoisin kovasti jutella taiteesta ja taiteilijoitten kanssa, suomessa ei ole kovinkaan montaa hyvää foorumia jossa voi jutella kunnolla taiteilijoitten kanssa.

Eli, lautapelisuunnittelija tahtoo tulla juttelemaan taiteesta, onnistuuko, jos taide on laudalle, eikä paperiin.

Minulla on ollut jo monta vuotta sivusto netissä ja minä alan nyt lähivuosille kehittämään runsaasti sota aiheesta lautapelejä, ja tahtoisin kertoa taiteestani ja jutella taiteeni ideoita muille ja myös ideoita muilta itselleni.

Minä tahdon oppia piirtämään paremmin. Smiley

Olen digitaalinen taiteilija, en piirrä paperille, minulla on inkscape ja gimp ja corel draw ja adobe kevyt versio.

Smiley Smiley Smiley

Hannu Särö - lautapelisuunnittelija.

--
Tervetuloa!
Kyllä täällä lautapeleistäkin on keskusteltu...varsinkin jos liittyy sarjakuviin!

Sinä kun osaat kehitellä lautapelejä, niin kyllähän suomalaiset tarttis lautapelin, jossa olisi Lauri Törni, Simo Häyhä, Marokon kauhu ja muut Suomen sotasankarit.
Myös historiallisia lautapelejä voisi olla esim. kolmekymmenvuotisesta sodasta tutut hakkapeliitat.
Itse tykkään semmoisista lautapeleistä, joissa on paljon tavaraa ja ukkoja. Edelleenkin katson Hero Questin yhdeksi parhaimmaksi lautapeliksi, mitä olen pelannut.
tallennettu

"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)
echramath
Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
Avustava toimittaja
*
Poissa

« Vastaus #3 : 04.06.2019, klo 19:02:37 »

Lautapelien ja sarjakuvien kuvitustyyleissä kieltämättä on usein yhtymäkohtia (ja esim. Ossi Hiekkala on sekä kuvittanut lautapelejä, että julkaissut sarjakuva-albumin). Myös omasta hyllystä löytyvästä Formula Destä voi löytää vähän eurosarjishenkisiä elementtejä.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2019, klo 19:05:25 kirjoittanut echramath » tallennettu

I've got 99 problems, but luftballons ain't one. // comixblag
Hannu Särö
Jäsen
*
Poissa

Lautapelejä testiä ja säätelyä.

« Vastaus #4 : 07.06.2019, klo 16:30:38 »

Kiitos,

Joo, kiitos teille, minä sitten tulen höpisemään taiteestani ja muitten taiteesta tänne foorumille, olen tällä hetkellä vielä ihan harrastelija taiteilija, mutta, aion pyrkiä oppimaan ihan mestariksi asti, tämä on varmaankin joku 1 dan taikka 2 dan, suur mestaria 10 dan, minusta ei varmaankaan enää ehdi kehittyä, olen jo 48 vuotinen.

Smiley Smiley Smiley

Kiitos.

--
tallennettu

Hei, minä suunnittelen ja piirrän lautapelejä nettiin, täällä voi käydä katsomassa -

https://www.lautapelisivusto.com
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: