Kirjoittaja Aihe: KVAAK Kirja  (Luettu 51922 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #870 : 17.05.2023 klo 14:21:56 »
Tulipa tässä mieleen, että eikös Kvaak-kirjaan sopisi mainiosti myös Preacherin ja Sandmanin viimeiset osat? En tiedä, onko tätä jo täällä puitu tai onko se edes millään tavalla realistista, mutta kuvittelisin niiden olevan juuri sellaisia opuksia, joita ei muulla tavoin saada millään julkaistuiksi. Ja kysyntääkin olisi. Ainakin itse olisin valmis pistämään likoon ihan kohtalaisen rahasumman kummankin teoksen julkaisemisen edesauttamiseksi.

On puitu, ehkä useammassakin ketjussa. Zum Teufel tai joku muu taho olisi julkaissut nämä jo vuosia sitten, mutta valitettavasti DC ei anna oikeuksia vain pariin kirjaan. Pitäisi sitoutua julkaisemaan DC:tä paljon enemmän, ja siihen ei ole rahkeita. Jos DC:n poliitiikka jossain vaiheessa muuttuu, nämä tulevat heti suomeksi.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #871 : 17.06.2023 klo 16:29:20 »
Twitterissä julkaistiin jotain taittoa (suomitekstiä kupliin) Charleyn sodasta. Alkoi kiinnostaa todella paljon, kenen mielestä joku moderni "sarjakuvafontti" sopii tähän paremmin kuin alkuperäiset vaihtoehdot: jäykkä käsin tekstattu (siis sitä vastaava) tai Titan booksin kokoelmissa sarjan tekoaikaan istuva Helvetica-tyyppinen fontti? 
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

TS2016

• Jäsen
« Vastaus #872 : 17.07.2023 klo 14:06:26 »
Mikäs lienee Charleyn Sodan tilanne? Missä vaiheessa 3x tiiliskivi kopsahtaa eteisen lattialle?

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #873 : 17.07.2023 klo 15:35:53 »
Painossa on. Siellä vierähtää normaalia pidempi aika, sillä slipcase painetaan vasta kun kirjat ovat valmiit, jotta siitä tulee varmasti oikean kokoinen. Elokuun loppupuolella päästään postittelemaan kirjoja mesenaateille.

TS2016

• Jäsen
« Vastaus #874 : 20.08.2023 klo 11:11:19 »
Nimim. "kärsimätön" kyselee: joko on elokuun loppu ja Charley tulee?

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #875 : 20.08.2023 klo 12:39:13 »
Nimim. "kärsimätön" kyselee: joko on elokuun loppu ja Charley tulee?

Kyllä on elokuun loppupuoli, ja viimeisiä juttuja hiotaan. Kirjat ja kotelot ovat valmiit ja tulevat painosta  lähiaikoina, jonka jälkeen postitus alkaa.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Korsto-Mikko

• Jäsen
  • Huisin kärniqåglimölnikkiä - vai mitä, ihmiset?
« Vastaus #876 : 23.08.2023 klo 10:41:38 »
Charleyn sota taisikin olla ensimmäinen joukkorahoituskampanja, jossa mesenoijat eivät varsinaisesti saaneet mitään ekstrahyötyä: Slip casen saavat näköjään myös ei-mesenaatit, ekstrakirjaa ei ole ja suositushintakin näyttää olevan sama kuin mesenointikampanjan hinta? (Sarjakuvaseuralaisille itse asiassa kympin halvempi kuin mesenaateille).
Noh, mieluustihan minä tällaista hienoa hanketta ennakkoon tuin, mutta olisihan joku ekstrajuttu ollut kiva, kuten aiemmissa Kvaak-kirjoissa.
Kaverini väittävät, että kaikki kirjat eivät sisältäisi peräkkäisiä kuvasarjoja, mutta en ole koskaan uskaltanut ottaa asiasta selvää.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #877 : 24.08.2023 klo 10:19:24 »
Charleyn sota taisikin olla ensimmäinen joukkorahoituskampanja, jossa mesenoijat eivät varsinaisesti saaneet mitään ekstrahyötyä: Slip casen saavat näköjään myös ei-mesenaatit, ekstrakirjaa ei ole ja suositushintakin näyttää olevan sama kuin mesenointikampanjan hinta? (Sarjakuvaseuralaisille itse asiassa kympin halvempi kuin mesenaateille).
Noh, mieluustihan minä tällaista hienoa hanketta ennakkoon tuin, mutta olisihan joku ekstrajuttu ollut kiva, kuten aiemmissa Kvaak-kirjoissa.

Pitää huomioida että mesenaattihintaan sisältyi postikulut, jotka ovat ison paketin kyseessä ollessa myös aika isot. Mesenaatit saivat myös kampanjan alussa early bird alennuksella kirjat vielä lisäksi 10e halvemmalla. Kampanjassa pystyi myös ostamaan kirjanmerkin ja muita eksklusiivisia juttuja kuten originaaleja, joita ei saa jälkikäteen mistään. Toki on totta, että nyt myyntiin tuleva setti sisältää kaiken sen saman, mitä mesenaatitkin saavat, mutta kuka tietää, mitä vielä keksimme...  ;)
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

J4N1

• Jäsen
« Vastaus #878 : 01.09.2023 klo 17:00:27 »
Ensi viikolla ilmeisesti odotus palkitaan, jos ei Posti kuljeta pakettia johonkin kuun pimeälle puolelle... Tänään ilmestyi Omapostiin tieto 5,66 kg paketista Turun Sarjakuvakaupalta.

PeteP

• Jäsen
« Vastaus #879 : 04.09.2023 klo 14:38:03 »
Järkäle saapui ... huh-huh. Hienolta näyttää, ja tuli ehjänä perille. Tarkempi tutkimus jää myöhäisemmäksi.

Suuret kiitokset, taas kerran, tiimille.

Edit: hahaa, lisuke löydetty ... mutta en spoilaa.  8]
« Viimeksi muokattu: 04.09.2023 klo 14:40:53 kirjoittanut PeteP »

TS2016

• Jäsen
« Vastaus #880 : 05.09.2023 klo 16:28:16 »
Paketti haettu ja on kyllä erittäin hieno. Lisukkeen suhteen nostan kyllä toimittajakunnalle virtuaalista hattuani: se oli kyllä aihepiiriin sopivan hillityn arvokas ja hiljensi kyllä allekirjoittaneen hyvin sarjakuvateoksen teemojen äärelle. Suuri kiitos kaikille teille ahertaneille.

TS2016

• Jäsen
« Vastaus #881 : 05.09.2023 klo 17:47:53 »
Seuraava relevantti kysymys: Mitäs sitten tehdään?

Illodiini

• Multikeskinkertaisuus
  • Jäsen
  • #MeTammelat
« Vastaus #882 : 05.09.2023 klo 21:49:55 »
Niillä on kuulemma suunnitelmia! :o
"There's nothin' wrong with bein' a son of a bitch."

-- Gaspode the wonder dog (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Kujis

• Varastomies
  • Jäsen
  • Elämme kovia aikoja ystävä hyvä!
« Vastaus #883 : 06.09.2023 klo 09:54:15 »
Jännittävää kun oman paketin seurannassa lukee seuraavaa:

Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä.
Seurantakoodi osoitekortissa tai kollilapussa on virheellinen, lukukelvoton tai se puuttuu kokonaan. Lähetyksen tietoja korjataan Postin toimesta. Lähetyksen toimitus voi viivästyä päivällä.

Esa Turunen

• Jäsen
« Vastaus #884 : 06.09.2023 klo 16:12:48 »
Tänne saapui onnellisesti perille, ja tässä jo ensimmäisten hypistelyjen jälkeiset fiilikset:

Jestas miten hieno kokonaisuus!
Ei kyllä äkkiä tule mieleen yhtä upeaa settiä suomeksi julkaistuna.
En malta odottaa viikonloppua että pääsee syventymään sarjiksen pariin.

Olen lähes sanaton.