Kirjoittaja Aihe: KVAAK Kirja  (Luettu 56107 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toni

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 726
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #315 : 24.03.2021 klo 01:46:59 »
Lukemaan en vielä ehtinyt, kun juuri hain kirjat automaatista, mutta jo pelkän selailun perusteella nämä ovat aivan uskomattoman hienoja teoksia!

Suurkiitos superklassikon suomeksi saattamisesta kaikille asianosaisille! Plus tietty hienosta spessukirjasta!

Huominen pyhitetään tälle alttarille kaikella asian vaatimalla hartaudella.

Ihan upeaa, että tämä projekti on vedetty näin komeasti läpi.
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #316 : 24.03.2021 klo 06:57:27 »
Lukemaan en vielä ehtinyt, kun juuri hain kirjat automaatista, mutta jo pelkän selailun perusteella nämä ovat aivan uskomattoman hienoja teoksia!

Suurkiitos superklassikon suomeksi saattamisesta kaikille asianosaisille! Plus tietty hienosta spessukirjasta!

Huominen pyhitetään tälle alttarille kaikella asian vaatimalla hartaudella.

Ihan upeaa, että tämä projekti on vedetty näin komeasti läpi.

Kiitokset Toni kiitoksista ja kehuista. Ollaan aika tyytyväisiä myös itse tällä hetkellä, mitä nyt allekirjoittaneella vielä se sata pakettia tässä työn alla, mutta noin muuten  ;D

Ja KIITOS sinulle ja muille mesenaateille, ilman teidän tukea ja osallistumista tämä ei olisi mahdollistunut!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 293
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #317 : 24.03.2021 klo 12:12:28 »
Ja KIITOS sinulle ja muille mesenaateille, ilman teidän tukea ja osallistumista tämä ei olisi mahdollistunut!

Näin ja nimenomaan! Muuten vaan vielä unelmoitaisiin, että ilmestyisipä suomeksi.

Timo

Sampsa Kuukasjärvi

  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 4 855
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #318 : 24.03.2021 klo 17:24:38 »
Eisner tuli perille, ja näyttääpä hienolta. En tajunnut tai muistanut, että tämä oli kovakantinen. Lisäkirja oli paksumpi kuin uskoin. Kaikki oheistekstit ovat mahtavia. Kiitos!

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #319 : 24.03.2021 klo 19:41:51 »
Eisner tuli perille, ja näyttääpä hienolta. En tajunnut tai muistanut, että tämä oli kovakantinen. Lisäkirja oli paksumpi kuin uskoin. Kaikki oheistekstit ovat mahtavia. Kiitos!

Pehmeäkantinen sen piti ollakin, mutta kun mesenaatit olivat niin avokätisiä, niin...

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 760
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #320 : 24.03.2021 klo 19:47:26 »
Mulle tuli yllätyksenä tuo toinen kirja. Luulin, että saan vain pelkän sarjakuvakirjan. Oli siis iloinen yllätys, kun annettiin kaksi kirjaa.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

Czaba

  • Jäsen
  • Viestejä: 471
  • No mutta..
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #321 : 24.03.2021 klo 20:15:46 »
Todellakin viimeisen päälle hienot kirjat saapuivat! Kiitos kaikille tekijöille asialle omistautumisesta ja pieteetillä tekemisestä. On ollut mukava olla omalla pienellä osalla tukemassa tätä projektia.

PeteP

  • Jäsen
  • Viestejä: 61
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #322 : 27.03.2021 klo 16:49:34 »
Mulle tuli yllätyksenä tuo toinen kirja. Luulin, että saan vain pelkän sarjakuvakirjan. Oli siis iloinen yllätys, kun annettiin kaksi kirjaa.

Sama, minä olin unohtanut jo koko kirjan :D ... äsken hain postista ja hyvältä näyttää  8]

echramath

  • Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
  • Viestejä: 3 393
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #323 : 27.03.2021 klo 19:27:22 »
Ei siinä mitään, itse olin unohtanut kaikki maininnat julkaisun koosta ja olin luonut mentaalisen kuvan, että se olisi euroalppari kuten tuo Jalavan julkaisema Näkymättömät ihmiset. Toinen yllättävä juttu oli ehkä mesenaattien määrä. Mahduimmeko oikeasti yhdelle sivulle? Minimipanoshan oli kuitenkin "vain" yksi kirja.
I've got 99 problems, but luftballons ain't one. // comixblag

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #324 : 27.03.2021 klo 19:57:04 »
Ei siinä mitään, itse olin unohtanut kaikki maininnat julkaisun koosta ja olin luonut mentaalisen kuvan, että se olisi euroalppari kuten tuo Jalavan julkaisema Näkymättömät ihmiset. Toinen yllättävä juttu oli ehkä mesenaattien määrä. Mahduimmeko oikeasti yhdelle sivulle? Minimipanoshan oli kuitenkin "vain" yksi kirja.

Mesenaatti: "Teos on minimitavoitteen täyttyessä B5-kokoinen (17,6 x 25cm), pehmeäkantinen ja 192-sivuinen. Kampanjaa tukeneiden mesenaattien ja mahdollisten sponsorimesenaattien nimet painetaan kirjaan, ja nimen julkistamisesta kysytään vielä erikseen lupa kaikilta rahoittaneilta. Mikäli varsinainen tavoite ylitetään, kirjasta tehdään vahvempikantinen, ja siihen lisätään n. 30 sivua kuvia, artikkeleita jne."

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #325 : 27.03.2021 klo 20:25:19 »
Toinen yllättävä juttu oli ehkä mesenaattien määrä. Mahduimmeko oikeasti yhdelle sivulle? Minimipanoshan oli kuitenkin "vain" yksi kirja.

Mesenaatteja oli yhteensä 154. Kyllähän ne yhdelle sivulle mahtuvat. Osa otti enemmän kuin yhden kirjan, yhteensä kirjoja meni mesenaateille vajaa 190.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

MTT

  • Jäsen
  • Viestejä: 915
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #326 : 29.03.2021 klo 20:18:32 »
Kiitokset kaikille kirjan parissa uurastaneille. Hieno saavutus. Sain tuossa viikonloppuna tuon luettua ja oli upea jatko Eisnerin muille kirjoille.

Onkos itse kirjan ja lisäkirjan painosmäärät salaisuuksia vai voiko niitä ilmoitella? Olisi ihan kiva tietää.

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #327 : 29.03.2021 klo 20:58:51 »
Kiitokset kaikille kirjan parissa uurastaneille. Hieno saavutus. Sain tuossa viikonloppuna tuon luettua ja oli upea jatko Eisnerin muille kirjoille.

Onkos itse kirjan ja lisäkirjan painosmäärät salaisuuksia vai voiko niitä ilmoitella? Olisi ihan kiva tietää.

Ei ne mitään valtionsalaisuuuksia ole. Peruskirja n. 500-600kpl ja ekstrakirja n. puolet siitä.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

PeteP

  • Jäsen
  • Viestejä: 61
Vs: KVAAK Kirja
« Vastaus #328 : 02.04.2021 klo 00:27:29 »
Tunnustan, että mesenoin tämän ekan projektin ihan perstuntumalta. Will Eisner ei soittanut mitään kelloja. Jotenkin olen onnistunut tämän äijän väistämään, koska elämä ja aika ei riitä kaikkeen. Kuitenkin luotin siihen, että puuhamiehet eivät lähde mitään pashaa julkaisemaan ja olin oikeassa. Tämä oli todella hyvä, tykkäsin.

Extrat yms. eivät minua kiinnostaneet, mutta olihan se kiva saada se toinenkin kirja. Rima taisi kyllä pompsahtaa aika korkealle tämän ekan julkaisun myötä.

Seuraavaa odotellessa, ja jos näin helposti saa nimensä kirjaan, niin ...  ;D

Miqz

  • Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Viestejä: 1 801
  • Riipivä jännityspommi!
« Viimeksi muokattu: 09.04.2021 klo 17:15:03 kirjoittanut Miqz »
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"