Kirjoittaja Aihe: Zoom Teufel esittää  (Luettu 36522 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 041
Vs: Zoom Teufel esittää
« Vastaus #135 : 16.01.2020 klo 18:29:23 »
--
Kesken jääneitä, jotka mielestäni ansaitsee tulla jatketuksi:
Sillage (ei tarvitse perusteluja), Comanche (itse ainakin ostaisin, vaikka Petteri epäilee laatua), Alppitähti (jäi vain yksi osa julkaisematta) ja Haikaralaivue kuten yllä sanottiin.
--

Sillage ja Comanche voisivat olla noista melkein ne, mitkä varmaan menisi parhaiten.

Scifillä ja länkkäreillä on muutenkin omat fanikuntansa, joka jotakin vielä ihan ostaakin.

Sillage silti se, jonka itse äänestäisin jatkoon.

ekku

  • Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
  • Viestejä: 484
Vs: Zoom Teufel esittää
« Vastaus #136 : 16.01.2020 klo 19:39:15 »
Kun kerran saa toivoa vähän niinku joulupukilta, niin tietty kaikki kesken jääneet sarjat. Vaimo lähtee jokatapauksessa kävelemään, kun talossa on vaan sarjiksille tilaa. Apalin sarjat oli aivan mahtavia, joten ääni Alppitähdelle. Ja tietty Mustiksen kakkossarjat ja BOB MORANE, ihan parhautta.

Ekku

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 041
Vs: Zoom Teufel esittää
« Vastaus #137 : 16.01.2020 klo 20:33:54 »
-- Ja tietty Mustiksen kakkossarjat ja BOB MORANE, ihan parhautta.

Bob Morane on Nonari-integraalien repertuaarissa, eli sitä kautta varmaan voi vielä tullakin lisää, yksi opushan jo saatiin.

Petteri Oja

  • Juudas itselleen
  • Jäsen
  • Viestejä: 8 145
Vs: Zoom Teufel esittää
« Vastaus #138 : 15.03.2021 klo 13:11:39 »
Zoom Teufelin nimissä tuskin lähiaikoina tulee julkaisuja. Konsepti ei toiminut toivotulla tavalla. Tai siis, kirjat pääsääntöisesti myivät liian vähän, etenkin uudet nimikkeet. Pelkkä vanhojen tuttujen sarjojen julkaisu taas ei itseäni oikein motivoi. Vaan kyllä Zoomin valikoimista silti yhä kirjoja tännekin tulee, Egmontin kautta.

Itse julkaisen käännössarjakuvaa(kin) jatkossa Zum Teufelin nimissä. Usagi Yojimboa, Altania, Derf Backderfiä. Muitakin projekteja on työn alla, mutta niistä lisää myöhemmin.