Kirjoittaja Aihe: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017  (Luettu 37989 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chemo

  • Jäsen
  • Viestejä: 622
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #120 : 06.10.2017 klo 12:51:35 »
En nyt tietenkään osaa sanoa mitään paino- ja toimitusajoista, mutta raotan salaperäisyyden verhoa Suomen-toimiston tilanteen osalta

Kiitokset avoimesta viestinnästä. Hyvää jaksetaan kyllä odottaa.

Kiitos myös kommenteista. Ja niitähän otetaan vastaan aina, ja niillä voi ihan oikeasti olla vaikutusta siihen, mitä täällä julkaistaan!

Onkohan Luciferia jo ehdotettu? Se voisi kiinnostaa Sandman-faneja (=ehkä myydäkin). Netflix-sarjasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin sen myötä on tullut näkyvyyttä. Ilmeisesti tuota on jo julkaistukin Italiassa?
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

koivumäki

  • Jäsen
  • Viestejä: 338
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #121 : 08.10.2017 klo 20:41:50 »
Alan tässä menettää jo kohta toivoni adlibriksen suhteen RW kustannuksen uusien kirjojen toimituksessa. Jo toisen kerran kävi niin että tilasin kirjan (Ihmenainen) heti kun se oli tilattavissa. Vajaan viikon päästä tuli viesti, että tilaukseni on peruttu, "koska kustantaja on ilmoittanut, että tuote on loppunut heidän valikoimastaan". Samoin kävi Oikeuden puolustajat 4:n kohdalla. Ei siinä muuten mitään, mutta kumpikin kirja oli seuraavana tai sitäseuraavan päivänä jälleen normaalisti myynnissä. No onneksi suomesta löytyy muitakin myyjiä.

Adlibris nyt kyllä ihan suoraan valehtelee tuossa viestissään, että tuote olisi muka lopussa kustantajalta. Pitääpä taas yrittää selvittää, että mitäs hemmetin potaskaa tämäkin on.

Mutta kuten sanoit, niin onneksi täällä on muitakin myyjiä. Ihan vaan henkilökohtaisella tasolla suosittelen käyttämään jotain kivaa pientä divaria tai kirjakauppaa, jos sellainen sattuu paikkakunnaltanne löytymään. Ja muistakaa, että jos jotain haluamaanne opusta ei satu hyllystä löytymään, niin sen voi varmasti liikkeeseen tilata! Jos se ei siis ole OIKEASTI lopussa kustantajan/jakelijan varastosta.

koivumäki

  • Jäsen
  • Viestejä: 338
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #122 : 08.10.2017 klo 20:48:19 »
Onkohan Luciferia jo ehdotettu? Se voisi kiinnostaa Sandman-faneja (=ehkä myydäkin). Netflix-sarjasta voi olla montaa mieltä, mutta ainakin sen myötä on tullut näkyvyyttä. Ilmeisesti tuota on jo julkaistukin Italiassa?

Paljon kaikenlaista on ehdotettu, ja kaikki ehdotukset ovat muistissa. Ensin kuitenkin pitää hoitaa Preacherin ja Sandmanin julkaisut varmuudella loppuun, ennen kuin voimme ottaa uutta sen sorttista kamaa ohjelmaan.

Sampsa Kuukasjärvi

  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 4 826
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #123 : 27.10.2017 klo 21:37:49 »
Hollannin RW:n sivuilta löytyi kustantamon tuore lehdistötiedote. Luin sen Google-kääntäjällä enkuksi. Koivumäki on täällä jo kertonut joistakin asioista.

Pointit: kustantamo jatkaa toimintaansa, on järjestänyt organisaationsa uudelleen, keskittyy Rebirthiin, koettaa mahdollisuuksien mukaan jatkaa keskeytyneitä New 52:n sarjoja ja tulee lisäämään tiedotusta nettisivuilleen ja sosiaaliseen mediaan. DC on tiiviimmin kytköksissä RW:hen kuin aiemmin.

(Fables-osuus ei varmaan koske Suomea. Hollannissa on julkaistu Vertigolta Sandmanin ja Preacherin ohella myös Fablesia.)

koivumäki

  • Jäsen
  • Viestejä: 338
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #124 : 04.11.2017 klo 19:01:22 »
Mainontaa!

RW Kustannus on kehittämässä tapojaan kertoa uusista julkaisuista. Ensi vuoden alusta alkaen tarkoituksena on julkaista noin neljännesvuosittain uutiskirje, jossa kerrotaan tulevista julkaisuista. Ensimmäinen sellainen löytyy tämän linkin takaa:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.730465410480344.1073741831.316107965249426&type=1&l=b85c9ce0b4


Pyrimme piakkoin saamaan uutiskirjeen myös ladattavaksi PDF-muodossa. Lisäksi kotisivujen päivitys on vihdoinkin toteutumassa. Siitä lisää myöhemmin!

Jos ei huvita klikata yllä olevaa linkkiä, niin kerrottakoon, että siinä esitellään seuraavat teokset:

ALL-STAR BATMAN 1 - Vihollisista pahin
BATMAN 2 - Minä olen itsemurha
BATMAN: YÖN RITARI III - Herrakansa
SANDMAN DELUXE 8 - Maailmainloppu

Lisäksi saatteena on seuraava teksti:

Eräitä poimintoja vuoden 2018 tammi–huhtikuussa julkaistavista teoksista! Näitä ennenkin on luonnollisesti luvassa useita julkaisuja, kuten mm. seuraavat:
Sandman Deluxe 6–7
Preacher Deluxe 5
Batman Rebirth 1 - Minä olen Gotham
Oikeuden Puolustajat Rebirth 1 - Kadotuskoneet

Sampsa Kuukasjärvi

  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 4 826
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #125 : 05.11.2017 klo 20:13:31 »
Aivan loistavaa, että kirjoja tulee ja tiedotus paranee.

"Batman 2" on siis "Batman Rebirth 2". Luulin hetken, että se olisi jokin muu.

Minua kiinnostaisi tietää enemmän RW:n ja DC:n tiivistyneestä suhteesta. Kysyisin, Koivumäki, sinulta, että omistaako DC nyt RW:n kokonaan, vai mistä on kyse?

koivumäki

  • Jäsen
  • Viestejä: 338
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #126 : 06.11.2017 klo 10:45:39 »
Minua kiinnostaisi tietää enemmän RW:n ja DC:n tiivistyneestä suhteesta. Kysyisin, Koivumäki, sinulta, että omistaako DC nyt RW:n kokonaan, vai mistä on kyse?

Ei omista. Kyse on vain siitä, että vaikkapa vuosi sitten oli hieman epäselvempi tilanne sen suhteen, mitä julkaistaan ja etenkin milloin. Nyt näissä asioissa on petrattu ja DC seuraa tarkemmin aikatauluja yms. suunnitelmia.

koivumäki

  • Jäsen
  • Viestejä: 338
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #127 : 06.11.2017 klo 11:46:37 »
Mainoskirjeemme pääsee muuten lukemaan nyt myös tämän linkin kautta:

https://www.sarjakuvakauppa.fi/tiedostot/RW%20Kustannus%20_%20RW%20PREVIEWS%20Jan-Apr%202018.pdf

ekku

  • Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
  • Viestejä: 484
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #128 : 06.11.2017 klo 11:56:30 »
Mainoskirjeemme pääsee muuten lukemaan nyt myös tämän linkin kautta:

https://www.sarjakuvakauppa.fi/tiedostot/RW%20Kustannus%20_%20RW%20PREVIEWS%20Jan-Apr%202018.pdf


Kiitos tästä. Ei ihan kaikki täällä periferiassa halua liittyä naamakirjaan.

Ekku

Janne

  • Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 6 818
  • Hornan kekäleet!
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #129 : 07.11.2017 klo 15:32:45 »
Preacher 5 tulee siis tämän vuoden puolella. Hieno juttu! Tätä olen odottanut suurella innolla. Ja kertokaahan kaltaiselleni diletantille, että onko noissa tulevissa Batman-julkaisuissa jotain erityisen erityistä, jopa ihan klassikkomatsua. Ainakin tuo Yön ritari III nimensä puolesta kutkuttaa.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #130 : 07.11.2017 klo 15:42:08 »
Ja kertokaahan kaltaiselleni diletantille, että onko noissa tulevissa Batman-julkaisuissa jotain erityisen erityistä, jopa ihan klassikkomatsua. Ainakin tuo Yön ritari III nimensä puolesta kutkuttaa.

Alkukielellä luettuina sekä Tom Kingin Batmanit (Minä olen Gotham & Minä olen itsemurha) ja Snyderin ja John Romita JRn  Vihollisista Pahin ovat hyvää settiä. Vihollisista pahin on sangen suoraviivaisen Mad Max henkinen runttaus.

Master race eli Batman Yön Ritari III Herrakansa on itseen osunut ja uponnut, sitä miten nuo minisarjikset on sisällytetty en tiedä, mutta tämä jakanee väkeä isolla kädellä eikä yksin Andy Kubertin piirroksen takia.

koivumäki

  • Jäsen
  • Viestejä: 338
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #131 : 28.11.2017 klo 17:18:19 »
Seuraava lähetys painosta on matkalla kohti Suomea! Ensi viikon mittaan pitäisi olla saatavana uutuuskirjat BATMAN 1 - Minä olen Gotham sekä OIKEUDEN PUOLUSTAJAT 1 - Kadotuskoneet.

https://www.sarjakuvakauppa.fi/batman-1-mina-olen-gotham-ennakkotilaus.html
https://www.sarjakuvakauppa.fi/oikeuden-puolustajat-1-kadotuskoneet.html

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 777
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #132 : 03.01.2018 klo 23:56:18 »
Kukaan muu ei ole näitä lukenut siis vielä?
Tom Kingin kirjoittaman Minä olen Gotham albumin kun luulisi putoavan lepakkofaneihin.

Varsinkin kun nimihahmon ihmistäminen ja se mistä kaaren/albumin nimi on sitaatti teoksessa tulee.


Veli Loponen

  • Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 11 043
  • <><
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2017
« Vastaus #133 : 05.01.2018 klo 17:28:15 »
Kukaan muu ei ole näitä lukenut siis vielä?
Tom Kingin kirjoittaman Minä olen Gotham albumin kun luulisi putoavan lepakkofaneihin.

Varsinkin kun nimihahmon ihmistäminen ja se mistä kaaren/albumin nimi on sitaatti teoksessa tulee.
Ne kaksi ekaa Rebirth Batman -kokoelmaa olen lukenut. Ostin ne puhtaasti Finchin takia. Ihan hyvää Lepakkomiestä edustivat. Kolmas ja neljäskin kokoelma taitaa tuolla Comixologyn alesta olla ostettuna odottamassa lukuvuoroaan.
Muutenkin tuntuu, että Rebirth on vienyt DC universumia taas vähän parempaan suuntaan. Vaikka en nyt vielä olekaan lukenut kuin nuo ja sitten vähän Hal Jordania.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva