0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Voron ranskiskansi näyttää hyvältä, mutta toi sisäsivunäyte ei ole kovin kummoinen. Suomalainen mustavalkoinen on parempi.
Alkaisin itsekin väsäämään jotain lapsille suunnattua sarjista, mutta te-toimiston yrittäjyystulkinnat estää sen.
Jos teen sarjakuvaa yli neljä kuukautta, minut katsotaan yrittäjäksi.
Höpöhöpö vaan sinnekin suuntaan.Jos teen sarjakuvaa yli neljä kuukautta, minut katsotaan yrittäjäksi. Ja sitten jos sarjispiirtäminen, tai muu toiminta, ei kannatakaan, putoan toimeentulotuelle ja ennen kuin sitä aletaan maksaa, minun on realisoitava koko maallinen omaisuuteni (paitsi asunto, luulen).Riski on mielestäni kohtuuton.
Ranskassa/Belgiassa taitaa olla huutava pula uudesta, laadukkaasta lastensarjakuvasta.
Mun mielestä Voron piirrostyyli sopii oikein mainiosti yhteen tarinan ja maailman kanssa, vaikka siellä joku nuorempia lukijoita ajatellen melko raakakin kohtaus on. Ainakin yhteen nelikymppiseenkin onnistuu siis vetoamaan myös.
Lainasin ja luin voron tuoreeltaan kirjastosta ja tykkäsin kovasti. Jotenkin unohdin ostaa sarjakuvan ja heräsin liian myöhään. Painos on ilmeisesti jo jonkin aikaa ollut loppuunmyyty? Vinkatkaapa jos jossain putiikissa vielä bongaatte, tai jos haluatte realisoida oman kappaleenne.