En oikein tajua, mikä arvo näillä tölkeillä on - ilmeisesti olutkaan ei ole hääviä?!?
Olut ei säily juotavana vuottakaan tölkeissä, mutta tölkit kestävät kyllä. Alumiini ei hevin hapetu puhki.
Tarkoitatko, että ymmärrät etikettien keräämisen, mutta et tölkkien? Monien mielestä näissä on harvinaisen tyylikkäät etiketit.
Etiketit on helppo säilyttää, mutta onhan tölkki tai pullo alkuperäisempi kuin pelkkä etiketti. Silloin siis näkee, miltä etiketti on alkujaan näyttänyt tölkin kyljessä. Se ei ole aina yhtä tyylikäs tasaiseksi levitettynä.
Olen kuullut sanottavan, että alumiinitölkit eivät ole enää yhtä (iskun)kestäviä kuin ennen, mutta joo, tuskinpa ne menevät pilaantuneesta oluesta puhki.
Olut maistui minusta pahalta, mutta niin maistuu kaikki olut minulle. Pitää kaataa sisällöt pois. Voi olla, että irrotan jossain vaiheessa etiketit, koska tölkit vievät tilaa ja ovat hankalia kuljettaa mahdollisessa tulevassa muutossa.
PS: Olisin kyllä toivonut, että olisivat laittaneet Mustanaamio etiketin oikein lasipulloon!
Ostaisin mielelläni tyhjän Mustanaamio-limsapullon tai -etiketin, jos sellainen osuisi kohdalle! Sitä limsaahan oli kaupoissa 80-luvulla. Minulla oli vuosia yksi etiketti, mutta valitettavasti heitin sen pois. Traderassa oli joskus myynnissä Fantomen-limsaa sisältävä limsapullo, jossa neste oli pilaantunut ja muuttanut väriä, taisin laittaa siitä kuvankin Kvaakiin.