0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mikäs numero muuten olis se taskari, josta tehtiin kovakantisversio...muistlisin, että joku semmoinen tuli joskus!.Oliko se jokin juhlanumero!Edit: Se olikin numero 182: Rantaleijona. Ei ollut mikäään erikoisjuhlavuosi silloin...taisivat muuten vain julkaista siitä erikoisen kovakantisen version.
Täytyy kyllä ihmetellä tuota pointtia, että Seikkailijan opas -taskari sisältäisi parempaa kamaa kuin tämä 500. taskari. Todellisuudessahan SO:n tarinoista ainakin puolet on taiteiltu niin kehnosti, että vaikuttaa kuin asialla olisi ollut pikkulapsi, joka ei tiedä mitään piirtämisen jalosta taidosta. Aika ihmeellistä, että näitä on ikinä missään kehdattu julkaista – mutta tokihan "vanhaan hyvään aikaan" taskareihin kelpasi ihan mikä vain räpellys.
Mutta toisaalta minä olen kyllä ihan väärä ihminen osallistumaan tähän keskusteluun, sillä olen ihan oikeasti ostanut ja lukenut molemmat nyt esillä olevat taskarit.
Ellen ole ymmärtänyt asioita väärin, Markku Kivekäs ei hoitanut Aku Ankan Taskukirjoihin liittyviä asioita mitenkään.
Joka tapauksessa täydellinen floppi ja aivopieru pullauttaa normitaskari tähän väliin.
Ostaisin.
Gatto olisi halunnut vielä jatkaa, mutta Topolinon toimittajat pitivät hänen tyyliään vanhentuneena ja antoivat kenkää. Piirtelee yhä jotain muuta ja aktiivisesti postailee Face-sivuilleen yksittäisiä kuvia. Disneytäkin.
Harmi, ettei Rotan taskaritarinoita ole vielä julkaistu Suomessa. Ne toisivat mukavaa vaihtelua Freccero-kopiohin.