Kirjoittaja Aihe: Viivi ja Wagner  (Luettu 152779 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

laureline

  • Vieras
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #45 : 21.03.2006 klo 15:46:50 »
Olen nimittäin huomannut samaa,ehkäpä jo parikin albumia sitten,eli alkaa Viivit ja Wagnerit naurattamaan vähemmän ja vähemmän.
Mua ne eivät ole naurattaneet koskn. Ei mua kiinnosta syökö sika zalmiakkia, vai onko Viivillä selluliittia. Tympeää. Ei mitn idistä...
ällöittävää naisen ja miehen sormella osoittelua: Sää oot Viivi nainen, laitat pullat pienemmälle vadille isommalta vadilta. Mää oon sika (mies) ja juon kalijaa ja Viivi, sää nainen sitten mulle motkotat oot vihainen ja käsket vaihtaan sukat kummää en osaa kummää oon mies eli sika. Onko tyypillä itsellä jotain ongelmia, vai Suomen kansalla?  Tyhmistö on kansan enemmistö. Joka härjillä ajaa, se härjistä puhuu.  >:(  Mun mieli ei virkene moisesta. (En muuten jaksa lukea naistenlehtiäkään ja niiden selluliittijuttuja) Kai mää olen sitten outo.
« Viimeksi muokattu: 21.03.2006 klo 15:48:25 kirjoittanut laureline »

Tuukka Saturi

  • Sosiaalilehmä
  • Jäsen
  • Viestejä: 638
  • "That's a fact Jack!"
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #46 : 21.03.2006 klo 15:54:42 »
Minusta se taas on alkanut kääntymään nousuun. Jossain välissä se olikin aina sitä samaa. Albumit on paskoja siinä suhteessa kun julkaisia ei oikeasti pistä kaikkia vuoden strippejä siihen, vaan joku henkilö poimii mielestään parhaat. Tai näin ainakin joku selitti joskus. Olen duunissa katsellut intranetistä Viiviä ja Wagneria. On jaoteltu vuosittain sinne, ja kyllä on tullut hitosti vierasta ja hauskaa tavaraa. Sanomalehdistä tulee katsottua Salon Seudun Sanomia ja satunnaisesti Iltalööppejä, ja näissä tuntuu aina pyörivän ne samat stripit vuosilta 03-04.

Lönkka

  • Vieras
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #47 : 21.03.2006 klo 17:57:29 »
Albumit on paskoja siinä suhteessa kun julkaisia ei oikeasti pistä kaikkia vuoden strippejä siihen, vaan joku henkilö poimii mielestään parhaat. Tai näin ainakin joku selitti joskus. Olen duunissa katsellut intranetistä Viiviä ja Wagneria. On jaoteltu vuosittain sinne, ja kyllä on tullut hitosti vierasta ja hauskaa tavaraa.

Mitä ihmettä!
Huutava vääryys ja epäkohta!
Tai sitten ne Baskulla vaan petaa jotain V&W Absolute tai -Complete laitoksia...
 

Lönkka

  • Vieras
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #48 : 21.03.2006 klo 18:02:27 »
Mää oon sika (mies) ja juon kalijaa ja Viivi, sää nainen sitten mulle motkotat oot vihainen ja käsket vaihtaan sukat kummää en osaa kummää oon mies eli sika.
*SNIP*
Mun mieli ei virkene moisesta.

Miten niin Wagner (sika) on mies?
Ihan kauheeta yleistämistä ja miesten halveeraamista!

Mikä myrsky nousisikaan jos joku toteuttaisi Wagnerin aikoinaan suunnitteleman "Mies ja lehmä" -sarjakuvan?


Ei vaineskaan, ihan oikeassa olet. Nuo tuon tyyppiset V&W tarinat ovat useimmiten aika mielenkiinnottomia.

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #49 : 21.03.2006 klo 18:08:28 »
Mitä ihmettä!
Huutava vääryys ja epäkohta!
Tai sitten ne Baskulla vaan petaa jotain V&W Absolute tai -Complete laitoksia...

Perrkula, minä puren jos joku sanoo vielä jotain Absolute jotain... Juubas on itte tuotantonsa perannut ja valkannut kaikki albbarien stribet, mitä uupuu niin sopii kattoo vaikka Lakomasta:
http://www.helsinki.fi/~lakoma/comics/viiviwagner.html

Kyllä kaikki stripit ovat tallella ja alkupäänkin sarjat ilmestyvät yhä mm. maakuntalehdissä, joten ahkerampi saksija voi kerätä itselleen täydellisen V&W-kollektion
noin yhdeksässä vuodessa, mikäli aloittaa nyt.

« Viimeksi muokattu: 21.03.2006 klo 18:11:48 kirjoittanut VesaK »
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

laureline

  • Vieras
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #50 : 22.03.2006 klo 15:05:28 »
Mikä myrsky nousisikaan jos joku toteuttaisi Wagnerin aikoinaan suunnitteleman "Mies ja lehmä" -sarjakuvan?
A. Juballa/Wagnerilla sitten pitäisi olla miehen malli jostakin, jos aikoo "Mies ja Lehmä" -stribei luoda, lehmän mallin voi ottaa suoraan Viivistä.   B."Mies ja Lehmä" -sarjakuvassa sitten mies juo kalijaa eikä osaa vaihtaa zukkia jalkaansa ja lehmä valittaa että on selluliittia vaikka syökin pullaa.  :P

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 293
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #51 : 22.03.2006 klo 19:53:33 »
A. Juballa/Wagnerilla sitten pitäisi olla miehen malli jostakin, jos aikoo "Mies ja Lehmä" -stribei luoda, lehmän mallin voi ottaa suoraan Viivistä.   B."Mies ja Lehmä" -sarjakuvassa sitten mies juo kalijaa eikä osaa vaihtaa zukkia jalkaansa ja lehmä valittaa että on selluliittia vaikka syökin pullaa.  :P

C. Mies on kunnollinen ja rusettikaulainen kaveri joka yrittää pitää jöötä, mutta se lehmä vaan juo kalijaa ja syö konvehteja.  ;D

Timo

laureline

  • Vieras
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #52 : 23.03.2006 klo 11:16:00 »
C. Mies on kunnollinen ja rusettikaulainen kaveri joka yrittää pitää jöötä, mutta se lehmä vaan juo kalijaa ja syö konvehteja.  ;D
D. Lehmä juo kalijan sijaan tarkoin valikoitua punkkua, makaa divaanilla/pitää tyttöjen iltaa ja zyö zuklaata. Sitten itketään kun on zelluliittia eikä 10 vuotta vanhat bikiinit mahu päälle eikä pääse rannalle kattomaan 10 vuotta nuorempia karjuja Rhodokselle.   Oho ::) Tämähän on nyt kun se Liana ja Kaarina -sarjakuva Anna-lehdestä. Hitsi... tarviiko kukaan käsikirjoittajaa naistenlehtisarjikseen??  Mää ilmottaudun. PS. Ammoisina aikoina lehmät sanoivat: "Ammoo" (Jykä & Rike, HYMY)

Antti Vainio

  • Karpaattien nero
  • Jäsen
  • Viestejä: 4 164
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #53 : 24.03.2006 klo 07:32:46 »
Tämä "parisuhdesarjakuva" on typerä tagi jolla Viivi & Wagner  on onnistuttu myymään joka puolelle ja jopa naistenlehtien lukijoille jotka eivät muuten lue sarjakuvia. Juho Juntusen sarjakuvat ovat ihan yhtä paljon "parisuhdesarjakuvia". Naisen kanssa on parisuhdesarjakuva mutta sitä olen vihannut jo jossain muualla joten en viitsi keuhkota enempää, kun Rosse lakkasi piirtämästä niin paljastui raadollisesti  mitä scheissea se sisältö on
"This country sucks. It's all about the nature and who the fuck cares about the nature".

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #54 : 24.03.2006 klo 12:19:52 »
Tämä "parisuhdesarjakuva" on typerä tagi jolla Viivi & Wagner  on onnistuttu myymään joka puolelle

Tuo muuten kismittää Jubaakin. Hän on ensimmäinen sanomaan ettei se mikään "parisuhdesarjakuva"  ole. On vaan ollut jotensakin mielikuvitukseton traditio toimittajilla ym. aloittaa Juban haastattelu kysymällä että miltäs nyt tuntuu piirtää parisuhdesarjakuvaa, joten hänen oli pakko taipua siihen. Perään ihmetellään aina, että "miten sinä osaatkin piirtää näin hyviä parisuhdejuttuja vaikka olet itse sinkku..."
   
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

laureline

  • Vieras
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #55 : 24.03.2006 klo 12:46:10 »
"miten sinä osaatkin piirtää näin hyviä parisuhdejuttuja vaikka olet itse sinkku..."   
...vanha sanonta pätee tässäkin, Juice Leskisenkin kappaleessaan siteeraamana: "Se joka ei itse osaa, ryhtyy opettamaan". Se siitä Veivi ja Wagnerista. (Tosi ällöttävä nimiyhdistelmä muuten, ehkä siksi naistenlehdet tykkää kun on viksu ulkomaalainen kultivoitunut nimi sialla.)  :(

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #56 : 24.03.2006 klo 12:54:38 »
...vanha sanonta pätee tässäkin, Juice Leskisenkin kappaleessaan siteeraamana: "Se joka ei itse osaa, ryhtyy opettamaan". Se siitä Veivi ja Wagnerista. (Tosi ällöttävä nimiyhdistelmä muuten, ehkä siksi naistenlehdet tykkää kun on viksu ulkomaalainen kultivoitunut nimi sialla.)  :(

Kun yksi menestyy niin sata sarjistekijää tulee kateelliseksi. Mutta sehän on normaalia, kateus on suomalaisten kansantauti.
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

laureline

  • Vieras
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #57 : 24.03.2006 klo 12:56:38 »
Kun yksi menestyy niin sata sarjistekijää tulee kateelliseksi. Mutta sehän on normaalia, kateus on suomalaisten kansantauti.
Hih, en ole Juballe kateellinen  :-*. Mulla on luultavasti kivempaa kuin sillä.
PS nimeä ne 99 muuta sarjistekijää, vaikka minähän en siis ole sarjistekijä.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2006 klo 13:01:24 kirjoittanut laureline »

VesaK

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 556
  • Kuka mitä häh?
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #58 : 24.03.2006 klo 13:04:12 »
Hih, en ole Juballe kateellinen  :-*. Mulla on luultavasti kivempaa kuin sillä.

Eipä siltä vaikuta viestiesi perusteella.

Helsingin kaupunginteatterissa kohta ensi-iltansa saava Viivi ja Wagner -näytelmän 12 ensimmäistä näytöstä on myyty loppuun jo ennakkoon. Tuskin pelkästään Risto Kaskilahden (Wagner) karisman perusteella? 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

laureline

  • Vieras
Vs: Viivi ja Wagner
« Vastaus #59 : 24.03.2006 klo 13:06:56 »
Eipä siltä vaikuta viestiesi perusteella.

Helsingin kaupunginteatterissa kohta ensi-iltansa saava Viivi ja Wagner -näytelmän 12 ensimmäistä näytöstä on myyty loppuun jo ennakkoon. Tuskin pelkästään Risto Kaskilahden (Wagner) karisman perusteella? 
En ole huomannut että ranskalaiset kovin pitäisivät Veivi ja Wagner -sarjakuvasta. Eikö Ranska nyt ole sarjakuvan mekka?  Ainakaan pariisilaisissa kirjakaupoissa alppareita ei näy, lieneekö sitten myyty loppuun.  :)
Ai niin, inhoan yhtä paljon Maisa ja (Liana) Kaarina -sarjista  :P
« Viimeksi muokattu: 24.03.2006 klo 13:10:16 kirjoittanut laureline »