0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ja pöh, W-Xn tukikohta tietysti.
miten olis Alfa-Lentue..? eihän niistä ole kuin muutama mutantti.
Ai niin, unohdin että Fox luopui oikeuksistaan Wolverineen kun eivät enää tarvitse niitä..
Talisman
Muutama ja muutama... Mikäli Wolverine suljetaan tarkastelun ulkopuolelle, niin ainoat merkittävät mutanttihahmot ovat oikeastaan Beaubierin sisarukset, joiden oikeuksista Marvelin ja Foxin kannattaa vaikkapa käräjöidä. Muut kuuluvat rehellisesti todettuna helposti unohduksiin painuviin tapauksiin.
Wolvie oli vasta yhdeksäs Ase ja ei kaikki olleet vissiin mutantteja (ei kaikkia Aseita ole edes vissiin kerrottu).
Minä muistelisin että roomalainen numero X tarkoittaa kymmentä?
Minä olen aina elännyt käsityksessä että Aseiden numeroilla tarkoitettiin kekeita. Että kymmenes Ase oli adamantium kokeilut, ja että niitä oli muita kuin Wolverine. Ja että vastaavasti jokaisessa vaiheessa kokeiltiin useampaan henkilöön jotakin uutta. Päivitettyjä versiota jokainen.
Kapu Amerikan sanottiin olleen Weapon I ja Nitrokin taisi kuulua Weaponeihin (Wolvien Origins-tarinassa) ja Silverfox ei ole/ollut mutantti ja taisi kuulua Weapon-ohjelmaan.
Eikö näistä ole missään listaa?
Universal ei ilmeisesti tee mitään Namorilla joten eiköhän hänetkin saadaa mukaan, ja jos FF nyt floppaisi oikein viimeisen päälle niin Avengers 3:n aikoihin FF-oikat palaavat Marvelille ja saadaan Reed ja Surffarikin mukaan.
En tiedä miten muut ovat asiaan suhtautuneet, mutta mua jotenki ärsyttää se että Black Widow:n nimi on muutettu Romanova:sta Romanoff:ksi.
Romanoff on ollut sarjakuvissa käytössä ~70-luvulta lähtien joten ........ makuasia.
Molemmat ovat kuitenkin sarjakuvissa vakiintuneita nimiä. Veikkaan että elokuvissa vaan yritetään pitää homma simppelinä. Mikä onkin mielestäni joissakin ratkaisuissa ollut se hyvä juttu. Sarjakuvissa on esim. n. 5 vastinetta ties mille hahmolle, mutta elokuvissa kaikki kuitataan yhdellä jne.