0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
En ihan ymmärrä. Kyllä kokemukseni mukaan Kampintorissa panostetaan laatuun ja kuntoon siinä missä muuallakin.
Kampintorin antikvassa on todella pieni ja rajoittunut sarjisvalikoima ja mun kokemuksen mukaan hintataso on ollut aika kova. Sarjikset on myös laitettu joko lattianrajaan tai muuten vaikeisiin paikkoihin. Kirjadivarihan toi on selkeemmin. Myöskään paljousalennuksia ei koskaan heru, Kulkukatin tai Libriconin tyyliin. Kerran kyselin selkävikaisesta/tyydyttäväkuntoisesta Alan Mooren Dc-sankarit kirjasta alennusta kun hintalapussa oli 25€. Ei herunut, joten hain kirjan kulkukatista 15€. Ja kolhoa/arroganttia palvelua (ainakin sarjisharrastajia tuntuvat katselevan nenänvartta pitkin) ei varmaan voi kukaan kiistää. Kerrankin satuin paikalle kun toinen herroista ajautui pieneen harmittomaan sanaharkkaan asiakkaan kanssa ja asiakas sai sekä kuulla kunniansa että muistaakseni toivotukset pysyä poissa liikkeestä jatkossa. Että näin.
Kampintorilla on ihka kiva kirjo myös sarjakuvii ala engelmanni eli englannin kielisii.
Hmm, jos jätetään erikoisliikkeet Libricon ja Kulkukatin poika pois niin onhan Kampintorilla yksi Helsingin divarien runsaimmista sarjakuvavalikoimista...Eikä minulla ole koskaan ole ollut ongelmia palvelun kanssa, päinvastoin.
Varmaan vähän että sitä saa mitä tilaa.Tuskin tuossa Miqzin kuvaamassa tapauksessa myyjä äkkiä syyttä suotta lehahti asiakkaan silmille, eiköhän liene asiakas aukonut suuta vähintään oman osuutensa...olisiko ehkä vain saanut ansionsa mukaan?
Samaa mieltä. Itse olen saanut vain hyvää palvelua Kampintorin divarissa, ja olen edelleen sitä mieltä että noin yleisesti hinnat siellä ovat sarjakuvan erikoisliikkeitä halvemmat. Näin pitääkin olla, onhan kyseessä antikvaarinen KIRJAkauppa, jossa myydään myös sarjakuvaa.
Ikävää kaikessa on se, että sarjakuvaliikkeitä ja kirpputoreja on kuollut melko paljon pois viimeisten vuosien aikana etenkin Hesassa. Ehkä tätä samaa ilmiötä on havaittavissa muissakin kaupungeissa pihkuruisessa Suomessa.Jos pitäisi mainita paras kaupuki Suomessa, mistä vielä saa vanhaa käytettyä sarjakuvaa ja olisi mukavasti kirppiksii, sanoisin että 1. Tampere 2. Helsinki 3. TurkuTampere siksi, että siellä on Lukulaari, erinomainen käytetyjen lehtien kohdalla. Sitten on Antikvariaatti ensipainos sekä Makedonia tietenki ja siellä täällä joukko muita.Ja kun tässä puhutaan nyt kirpputoreista, Tampereella asuessani vuosia sitten löysin usein juuri kirpputoreilta herkkupaloja halvalla ja kohtuukuntoisina.
Ja kun tässä puhutaan nyt kirpputoreista, Tampereella asuessani vuosia sitten löysin usein juuri kirpputoreilta herkkupaloja halvalla ja kohtuukuntoisina.