Hyvinhän nämä on suomennettu, kuten ehdittiin viestini naputtelun aikana jo todeta.
* Mooren tarina julkaistiin ennen Byrnen numeroja ja myöhemmin omassa Mooren työt kokoavassa kovakantisessa. Iän myötä olen arvostanut sitä aina vain enemmän.
* Teräsmies: Neljä vuodenaikaa oli mieleeni enemmän kuin tekijöiden työt keskimäärin. Tykkäisin varmaan vielä enemmän tänään.
* Valtakunta ja voima -tarinasta Kvaak löytää mm. omat sfnet-arkistoidut viestini DC-spesiaaliin liittyen ja se koottiin myöhemmin yksiin kansiin.
* All-Star julkaistiin sekin paitsi DC-spesiaalissa myös kokoelmana, joka oli lyhyen mieleenpainuvasti nimetty "Teräsmies". Tämä on ihan juhlimisen arvoinen.
* Kahden edellisen lisäksi saman käsittelyn on saanut Punatähden poika, ja on Millar-räväkkyydellä enemmän makuuni kuin vaikkapa Valtakunta ja voima.
Noista mulla on lukematta kaksi (Secret Identity ja What's so funny), joihin pitää ehkä sitten tutustua.
Secret Identity -tarinaa sivutaan hiljattain julkaistussa TCJ:n
Stuart Immonen -haastattelussa (kannattaa lukea, avasi minulle aivan tuntemattoman puolen taiteilijan tuotannosta).
Itse en muista tarinasta suuremmin innostuneen, kun puolestaan tuota aivan viimeistä pidin huonona (varmaan kuvitus ei siinä vetänyt tai jotain), vaikka se sitkeästi on näillä parhaat tarinat -listoilla.
Uusista erityisesti Superman Smashes the Klan on saanut paljon kiitosta ja on varmaan kärjessä, kun seuraavan kerran etsin käsiini Teräsmies-erillistarinan.