0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kun kryptoja sisältävän ristikkolehden sivut niputetaan yhteen, tarvitaanko siihen kryptoniitti?
Niin, eihän kryptonilaisia ollut ennen Kriisiä kuin miljoonakaupunki Kandor ja asteroidilta löytynyt Argo City. Nämä taidettiin jossain vaiheessa sulauttaa yhteen, en muista oliko sille jotain selitystä.Rokynin siirtokunta perustettiin jossain välissä. Se oli mainittu Legioonassa jo 60-luvulla, mutta sen perustamisesta kerrottiin nykyaikaan sijoittuvassa Teräsmiehessä paljon myöhemmin. Daxam oli myös Kryptonin siirtokunta.Byrne pyyhki nämä kaikki pois, ja Teräsmies oli ainoa henkiin jäänyt kryptonilainen.
Noista mulla on lukematta kaksi (Secret Identity ja What's so funny), joihin pitää ehkä sitten tutustua.
Secret Identity
Tuota löytyy Stadin ja lähialueen kirjastoista normi- ja deluxeversiona.
Siinäpä olisi tosiaan mielenkiintoinen lukulista! Kuvittelisin että mulla on jopa hyllyssä/laatikossa osa noista, mutta jotensakin hahmon seuraaminen on jäänyt niin huonolle, että en aivan ilman kirjojen ja lehtien kansikuvia tunnista. Punatähden poika on toki helppo ja tuo Valtakunta ja voima, jos se nyt on se mitä luulen...