Kirjoittaja Aihe: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)  (Luettu 47585 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Clavia Z

  • Kummajainen
  • Jäsen
  • Viestejä: 763
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #15 : 24.04.2014 klo 07:23:54 »
Kannattaa olla nopea. Kirjan syyskuussa tilanneet ovat jo saaneet omansa, nyt myydään enää jämäkappaleita ja tuo nettikauppapuoli sulkeutuu muutaman päivän päästä.

Clavia Z

  • Kummajainen
  • Jäsen
  • Viestejä: 763
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #16 : 27.05.2014 klo 14:39:02 »
Postinkulussa oli vähän ongelmia, eli paketti pallotteli yhden ylimääräisen rupeaman lähettäjän ja postin välillä ennen kuin lopulta sain sen hyppysiini (saapumisilmoituksen kanssa tapahtui jotain häikkää jossain). Nyt tämä komea kirja on siis vihdoin hallussani - nyt on ongelmana löytää lähes täpötäydestä hyllystöstäni tarpeeksi arvokas paikka sille. Jos joku kirjan kokoa miettii, niin mitat ovat 251 x 174 mm. Aivan riittävästi taiteesta ja konefontista nauttimiseen.

Timo Ronkainen

  • professionaali amatööri, sarjakuvaneuvos
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 19 291
  • "Ja rangaistus on greippi!"
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #17 : 22.10.2014 klo 14:26:29 »
Muuten! Päättyi nyt sitten tämä äskettäin (valloittavan omituinen oli), ja kuun alossa alkoi Sundbergin uusi nettisarjakuva Stand Still, Stay SIlent.

Post-apoa tai vaik mitä olkoon, mutta näin komeesti tehtyä kamaa ei ole vähään aikaan silmäini eteen tullu. Koko systeemi otettu haltuun tasokkaasti leveällä paletilla, nettisivut, verkkorahoitus yms... Vov.

Timo

Clavia Z

  • Kummajainen
  • Jäsen
  • Viestejä: 763
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #18 : 22.10.2014 klo 15:05:34 »
Stand Still Stay Silent pitää tällä hetkellä kunnioitettavaa viidettä sijaa Top Web Comics -listalla. Minna Sundberg pitää sivunsa vasemmassa laidassa äänestyslinkkiä, josta voi vaikka kerran päivässä käydä antamassa sarjalle äänen. Näin minä teen. SSSS saa minulta siis 30 ääntä joka kuukausi.

Sanjo

  • Jäsen
  • Viestejä: 312
  • hölömö
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #19 : 01.02.2015 klo 01:06:42 »
 Onko tuossa Stand Still, Stay Silent muuten vilahtanut yhtään mamutaustaista hahmoa edes taustalla, olen lukenut varmaan joku 130 sivua ja se näyttää jo hassulta että joukossa ei olisi yhtään. Tietysti voihan tässä olla ties mitä synkkiä juonikuvioita.

Toni T. Timonen

  • Jäsen
  • Viestejä: 60
  • karjalaine sarjičča-piirdäi
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #20 : 26.03.2015 klo 00:36:40 »

SSSS-sarjičan muavundahinekartas voijah piätel što hahmot ativoijah Pielisel, mi on - ELDIA-projektuo myötäilen - Suomen yksi karjalankielizimmis paikois - etengi Ylä-Karjalan aloveh. A arvelen što sarjičas ei näytetäh karjalkko-hahmoi - konseptugah ei pöngä sitä...

SSSS-sarjakuvan maailmankartasta voisi päätellä että hahmot vierailevat Pielisellä, mikä on - ELDIA-projektin mukaan - Suomen yksi karjalankielisimmistä paikoista - etenkin Ylä-Karjalan alue. Mutta luulempa että sarjakuvassa ei tule esiintymään karjalan kielisiä hahmoja - konseptikaan ei tue sitä...
« Viimeksi muokattu: 26.03.2015 klo 00:39:22 kirjoittanut Toni T. Timonen »

samsoni

  • Jäsen
  • Viestejä: 142
  • Sanat eivät riitä kertomaan kuinka gsd sgiågi gjut
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #21 : 25.05.2015 klo 14:15:26 »
SSSS voitti vuoden 2015 Reubeneissa pitkien nettisarjisten ykkössijan. Hyvä hyvä!

www.reuben.org/2015/05/reuben-awards-winners-2015/

Reijo Valta

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 2 203
  • Haddadaa
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #22 : 07.06.2015 klo 20:25:29 »
Helsingin Sanomatkin heräsi uutisoimaan.

Suomalainen sarjakuvataiteilija sai alan korkeimman palkinnon Yhdysvalloissa 7.6.2015 14:31

Reima Mäkinen

  • Jäsen
  • Viestejä: 9 880
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #23 : 07.06.2015 klo 23:16:26 »
Helsingin Sanomatkin heräsi uutisoimaan.

Suomalainen sarjakuvataiteilija sai alan korkeimman palkinnon Yhdysvalloissa 7.6.2015 14:31
Ja sarjan nimi kirjoitettu väärin. Näin ikkäästi meillä tehdään uutisointia.  :)
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

tertsi

  • Vieras
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #24 : 08.06.2015 klo 09:23:27 »
Mä olen joukkorahoittanut SSS:äää ja ymmärsin, että kirjan pitäisi tipahtaa postiluukusta kesäkuun alussa.
Odottavan aika on pitkä...
« Viimeksi muokattu: 08.06.2015 klo 09:28:16 kirjoittanut Tertsi »

jojusu

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 5
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #25 : 10.06.2015 klo 15:42:12 »
Mä olen joukkorahoittanut SSS:äää ja ymmärsin, että kirjan pitäisi tipahtaa postiluukusta kesäkuun alussa.
Odottavan aika on pitkä...
Ei kannata odottaa mitään saapuvan postilaatikkoon ihan vielä. Minna kirjoitti Twitteriin 17 toukokuuta että sinä päivänä kaikki matsku lähti painoon. Koska kirja painetaan suomessa, (niin kuin Punahännän uni tehtiin), juhannus hieman sotkee aikatauluja. Tuolloin arvio oli että kirjalasti saapuu hänelle 2 kk sisällä, siis heinäkuussa, ja sitten alkaa hänen paketointi ja postitusrumba. Itse luulen että, hyvä on jos kirja ehtii tupsahtaa postilaatikosta heinäkuun aikana

tertsi

  • Vieras
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #26 : 10.06.2015 klo 19:32:17 »
Aha. Hyvä tietää.

jojusu

  • Uusi jäsen
  • Viestejä: 5
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #27 : 10.08.2015 klo 14:58:17 »
Ei kannata odottaa mitään saapuvan postilaatikkoon ihan vielä. Minna kirjoitti Twitteriin 17 toukokuuta että sinä päivänä kaikki matsku lähti painoon. Koska kirja painetaan suomessa, (niin kuin Punahännän uni tehtiin), juhannus hieman sotkee aikatauluja. Tuolloin arvio oli että kirjalasti saapuu hänelle 2 kk sisällä, siis heinäkuussa, ja sitten alkaa hänen paketointi ja postitusrumba. Itse luulen että, hyvä on jos kirja ehtii tupsahtaa postilaatikosta heinäkuun aikana
Minna on kirjoittanut että SSSS kirjat ovat putkahtanet ulos Otavan kirjapainosta. Nyt alkaa postilaatikolla kyttääminen :)

Sanjo

  • Jäsen
  • Viestejä: 312
  • hölömö
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #28 : 11.08.2015 klo 15:21:08 »
Mihin tuo maagikon touhuilu viittaa? Mä oon Itä-Suomessa nähnyt karhun kallon asetettuna puuhun jonkinlaisena metsästysmuistona.

tertsi

  • Vieras
Vs: Minna Sundberg (Stand Still. Stay Silent, Punahännän uni ym.)
« Vastaus #29 : 07.09.2015 klo 16:53:29 »
Onko jonkun postilaatikosta jo putkahtanut SSSS?
« Viimeksi muokattu: 07.09.2015 klo 18:21:44 kirjoittanut Tertsi »