0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Hank Pym oli vankilassa jo 80-luvulla. Hämis taas 90-luvulla, kuten New Warriorsin Justicekin.
Edelleen koen Tony Starkin ja Kostajat niin vastemieliseksi etten halua lukea heistä mitään, jollei joku tee tarinaa jossa oikeus vihdoin toteutuisi.
Edelleen koen Tony Starkin ja Kostajat niin vastemieliseksi etten halua lukea heistä mitään, jollei joku tee tarinaa jossa oikeus vihdoin toteutuisi. Valitettavasti vastineenne olivat sen verta kuraa ettei niitä pystynyt oikein lukemaan joten asia ei avautunut edelleenkään.
Itseäni ärsyttää useampikin sankari. Kaikki yhdistää sama piirre, nimittäin se, että uudessa numerossa kerrotaan ensin oma nimi ja sitten jotain omista voimistaan.Hyvänä esimerkkinä nyt täällä julkaistut Spider-Mani Hämähäkkisaari-saaga, ja sieltä vaikka Madame Web. Tuntuu kuin numero toisensa jälkeen lukijaa pidettäisiin uutena tulokkaana. "Minä olen Madame Web, minä näen tulevaisuuteen" ja plaaplaaplaa.Sama korulause taisi toteutua jokaisessa numerossa missä Web oli mukana. Ja monen numeron alussa "Minä olen Peter Parker, ennen olin nörtti, sitten minusta tuli Hämähäkkimies".Onko tälle ilmiölle olemassa oma terminsä? Miksi sankareilla on pakkomielle jokaisella esiintymisellä esittää nimensä ja kertoa voimistaan?
Onko tälle ilmiölle olemassa oma terminsä? Miksi sankareilla on pakkomielle jokaisella esiintymisellä esittää nimensä ja kertoa voimistaan?
Mikä hiivatin SANOMA? Siis, joo, tarinoilla toki pyritään avaamaan uusia näkökulmia mutta tämä hemmetin nykyajan egostroukkaajien itkeminen heti jos jossakin on jotakin tuomittavaa mistä ei välittömästi mussuteta alkaa oikeasti ottamaan
Black-etuliitteisiä valkoihoisia sankareita on ollut sitten ennen ja jälkeen 70-luvun. Ja jo 60-luvun puolella Kostajissa Musta Pantteri oli pelkkä Pantteri. Johtui tietääkseni militantin liikkeen aiheuttamasta kohusta.
Alunperin oli Steve Bard, keppostelija joka unohdettiin saman tien koska hahmo muistutti liikaa PIlailijaa. Sitten kehitettiin 70-luvulla Steve Lombard, joka teki samalla tavalla kepposia mutta oli lisäksi naistenmies. Mutta Steve Bard tuotiin 70-luvulla myös takaisin, 50-luvun Maa-2:lle sijoittuvassa Mr. and Mrs. Superman -tarinoissa Superman Family -lehdessä.Steve Lombard unohdettiin 80-luvun uudistuksissa, ja hän palasi reilut 20 vuotta myöhemmin, mutta ilmeni että hän oli ollut jo silloin Daily Planetissa urheilutoimittajana kun Clark tuli sinne töihin. Tämä Steve ei tehnyt muistaakseni kepposia mutta käytöstavoissa oli parantamisen varaa.
50-luvulla toimituksessa piipahti keppostelija nimeltä Poindexter Wells. Hänkin muistutti Pilailijaa. Esiintyi Superman # 95:ssä, jossa esiintyi myös rasavilli Susie.