Albumin tekstaukset, putsaukset ja liskäkesivun puolikkaat tehty, 180 sivua espanjalaista nuoruuttani, ilmestyy 9.9.'22 ja PeneLopezpöytä Hesan festareille varattu. Ens viikolla kansien työstössä kuvat eteen ja taakse, katse tulevaan, hurjan pojan tarinan neljänteen osaan. Välillä hämmästyn omia piirroksiani, etenkin kun tähän baabelin torniin on mennyt lähes 4 vuotta työstämistä, mut elokuussa voin pitää lomaa, toki sitäenne piipahdan Espanjssa festareilla musisoimassa ja aloittamassa mainoskampanjani, joka kutkuttaa jo nyt.
Mitä sitku tää Kultainen Nuoruus on käsitelty, noh, seuraava iso albuminteko on jo tähtäimessä ja alkaa HETI, kun oon toipunut tästä 4'stä vuodesta ja on "pakko" alkaa piirtään taas. Se ihan pakko, kun saa köyhän pojan uurastamaan, pakko sanoa ja kertoa, en tiä mistä helvetistä sekin on tullut... tai ehkä mä tiedänkin, mutten kerro, ehhehheee!!
Noh, snadi elämäntehtävä näistä sarjakuvakirjoista tuli puolivahingossa, kuten koko sarjisuralle lähtönikin, syypäänä Veikko "Joonas" Savolainen (RIP), joka mut sinne suositteli ja ehdotteli "mikset sä alkais julkaseen näitä sarjakuviasi?", joskus 90-luvun alussa, ja 1993 sit heittäydyin mukaan ajan virtaan loputtomaan. Ens vuonna tulee pyöreitä juhlia, ainakin kaksinkerroin. Tänä vuonna tuli 40 vuotta siitä kun piirsin ekan julkaistun sarjakuvani(Rauno Rotta Fantastic Voyage(Länsi-Väylä-lehti 1988), MINKÄ julkasustoori kerrotaan tässä uusimmassa albumissa!!
Kuvassa mä ja Batmankopteri 1968 tai 9! <3