Äänikirjasta luettu kahdessa päivässä liki puolet eli 52 sivua 115'sta. Tänään vetäsin 20 sivuu lisää. Huominiossa hiippailen äänteleen loppuja. Eilen innostuin tekeen lisää erikoisefektejä, muunnettua äänimaisemaa ja pätkiä albumissa esiintynyttä musaa(ni), sekä tietty dramatisoin ne sivut ja kuvat jotka kaipaavat selvennystä, äänikirjana.
Kiva mut haasteellinen proggis, mut tulee valmiiks tällä viikolla. ISBN-tunnuskin tuli jo eilen Kansalliskirjastosta, joten ens viikolla ilmottelen Kirjanvälitysfirmoihin, joten 9.9. alkaen äänikirjaa "Kultainen Nuoruus osa 2." on saatavana nettikaupoistakin!
Voinhan mä täs kertoo miksi nää äänikirjat on mulle tuttuja, noh, isäni oli näkövammanen ja kuunteli niitä stereoilla kovaan ääneen, meillä himassa Espoon Tapiolassa, jo 70-luvulla, jolloin niitä kutsuttiin yleisesti SOKEAIN äänikirjoiksi, eikä niitä ollut kauheen paljoa kummiskaan. Ja mä olin pakoitettu kuuleen KOKO saatanan Kalle Päätalon Iijokisarjat(tjms.), useampaan kertaanki, mistä syystä ihme kyllä, haha, en ikinä halua kuulla Päätalosta ikinä yhtään mitään!!