Äänestys

Kenen Marvel Comicsin sarjakuvaikonia piirtäneen henkilön jälki miellyttää eniten?

Ross Andru   
3 (5.3%)
Mark Bagley   
2 (3.5%)
Steve Ditko
5 (8.8%)
Gil Kane      
2 (3.5%)
John Romita Junior
17 (29.8%)
John Romita Senior
19 (33.3%)
Mike Zeck
1 (1.8%)
Joku muu töhertelijä... Mutta kuka?
8 (14%)

Äänestäjiä yhteensä: 49

Kirjoittaja Aihe: Kaikkien aikojen kovin Hämähäkkimies-kuvittaja...  (Luettu 15645 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Laine, Jukka

• Jäsen
Re: Kaikkien aikojen kovin Hämähäkkimies-kuvittaja...
« Vastaus #45 : 24.08.2006 klo 12:54:50 »
Alan Davis meni omaksi ketjukseen. Onko se edes hämpylää piirtänyt?

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #46 : 24.08.2006 klo 14:12:45 »
Onko se edes hämpylää piirtänyt?

On toki. Suomessakin on nähty. Tästähän sais hyvän Arvaa sarjakuva -kysymyksen jos ei hakukonetta olisi keksitty. Muistaako joku googlettamatta?

Laine, Jukka

• Jäsen
« Vastaus #47 : 24.08.2006 klo 15:26:28 »
Spider-Man leffaspesiaalin. Huomasin tuon aamupäivällä jo kun kävin Wikipedian Alan Davis -sivulla. Eli en googlettanut.

JPH

• Jäsen
Vs: Kaikkien aikojen kovin Hämähäkkimies-kuvittaja...
« Vastaus #48 : 31.01.2023 klo 17:56:39 »
Tuli tässä hommattua mm. vanhoja 80-luvun alun Spidermaneja ja noita Ron Frenzin piirtämiä mitkä oli ensimmäisiä Hämähäkkimiehiä mitä joskus muksuna luki. Tykkään tästä piirrosjäljestä ehkä eniten kun mistään muusta Spidermanin piirrosjäljestä itä olen nähnyt, tosin mä oon tästä kelkasta pudonnut jo joskus 90-luvun lopulla kun ei noi supersankari-jutut enää napannut.

Nyt lueskelin niitä uudestaan ja ehkä nostalgian-kuorruttamana kiinnostus heräsi uudestaan...

Ja jotenkin toi old school väritys, vaikka flatti onkin, näyttää paremmalta kuin uusien sarjakuvien liukuvärit. Tosin toikin voi olla nostalgian sanelemaa...

Aiheen kysymykseen vastaisin Ron Frenz.