Fyysinen tuote tarvitsee jonkin kanavan. Kulkevathan ne Kodanshan sarjatkin uutisten mukaan tulevaisuudessa Diamondin kautta, kun jotain sitten taas kulkee.
Sarjakuvalla toki on tulevaisuus, mutta ei lehden voi fyysisenä tuotteena kuvitella säilyvän nykyisessä laajuudessaan.
Kyse ei enää ole kivijalkakauppojen määrän vähenemisestä.
Pandemian jälkeen moni on menettänyt työnsä, ja nekin joilla työt jatkuvat, kiristävät vyötä. Se on ihan yleisinhimillinen reaktio koetun epävarmuuden kasvaessa.
Tähän kuvioon ei mitenkään sovi, että lehti on ylihinnoiteltu tuote. Kuvitelkaa nyt, että neljällä taalalla saa vaikka 40-60 h kestävän pelin, ja uusimmat lehdet huitelevat jo siellä seitsemässä taalassa.
Lehdestä väkisin muodostuu TKO Studiosin asettaman mallin mukainen korkealaatuinen, binge-luettava "vinyyli".
Sitkeimmät ne tietysti ostavat perinteistä lehteä niin kuin C-kasettia aikanaan, mutta ne miehet on eri miehiä.