0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
estää pääsyn mediaserverille lukemaan digiä, mutta kun sinulla on painos kirjahyllyssä, sitä ei voi kukaan estää lukemasta.
Itse asun Tampereella ja vaikka tämäkin on neljännesmiljoonan kuluttajan kauppa-alue, täällä on ehkä viisi paikkaa, joista sarjakuvaa saa, jos haluaa muuta kuin Aku Ankan taskukirjoja. Nämäkin paikat täytyy tietää, ei niitäkään ummikko vahingossa löydä. Verkko- ja postimyynti toki toimii, mutta se halu selata fyysistä teosta on tässä aika vahva vaikutin ostopäätöksiin, joten se ei tilannetta juuri muuta.
Heikki Malisen mukaan kirjeliiketoiminta loppuu ensin.
Jakeluun on tullut alustatalouden tapaista toimintaa, joka on tullut tutuksi muun muassa taksiyritys Uberista, lehti kirjoittaa.
Eipä tule Aku Ankkakaan enää sitten vuoden 2025 jälkeen ainakaan postissa:MT: Postin toimitusjohtaja arvioi, että lehtien jakelu voi loppua jo vuonna 2025, kirjeiden jopa aikaisemminHeikki Malisen mukaan kirjeliiketoiminta loppuu ensin.Timo
Voisiko sarjakuvalehdestä tulla pienen "eliitin" harrastama formaatti samaan tapaan kuin vaikkapa vinyylilevyistä?
Tuskin.Itse hankin sarjakuvalehti runsaasti, ulkomailta kun kotimaassa tarjontaa ei minulle ole. Ankat ei paljon vähempää voisi kiinnostaa, willerin Tex ei nappaa myöskään oikein millään tapaa.Kalkkaron, Kevyen metallin ja läskimooseksen myynti on lähinnä kulttuuritekoa ja tekohengitystä. Lehti on kuollut jo muotona Suomessa. Maailmalla elää yhä. Vielä.
Tuskin.Itse hankin sarjakuvalehti runsaasti, ulkomailta kun kotimaassa tarjontaa ei minulle ole. --Lehti on kuollut jo muotona Suomessa. Maailmalla elää yhä. Vielä.