0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Itse olen käyttänyt tuota vain hätäapuna, esim. matkustaessa, kun ei ole parempaa lukemista tarjolla. Siihen se on kätevä. Tähän mennessä olen vain lukenut ilmaisia sarjakuvia, joten käyttö ei ole vaikuttanut mitenkään sarjakuvien ostamiseen.
Allekirjoitin! En oo kyllä ihan vielä toipunut kommenttien lukemisesta...
En tiedä mistä se kertoo, mutta vaikka sarjakuvalehdellä menee huonosti niin peräti kolme kotimaista pienkustantajaa keksi about samaan aikaan alkaa julkaista kuukausittaista sarjakuvalehteä:Matti Hagelbergin Läskimooses (Kreegah Bundolo)Petri Hiltusen Kalkkaro (Lempo Kustannus)Säilä (Musta Ritari)
Sarjakuvalehti kuolee ja ehkä formaatti kiinnostaa minua nyt juuri siksi enemmän kuin mikään muu julkaisemisen muoto. Sarjakuvalehti nyt vaan on niin täydellinen ja kompakti paketti. Nautin sarjakuvalehdessä kaikesta: Kannet, huono paperi, fiilis, keveys, nopeus, mainokset, kirjepalstat ym "täyte". Sarjakuvalehti on juuri sopivan mittainen kerta-annos sarjakuvaa. I love it!
Piirtäkääs joku kuviteltu Lehtipisteen hylly vuodelta 1974. En tiedä ilmestyikö silloin eniten sarjakuvalehtiä Suomessa, mutta hyvä arvaus olisi.
Varmaan puuttuu vielä monta...