Kirjoittaja Aihe: Chi's Sweet Home  (Luettu 6646 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 084
Chi's Sweet Home
« : 03.04.2011 klo 09:48:24 »
Oho! Kukas se siellä kurkistaa?

Sinäkin voit tutustua tähän pikku veijariin mangasarjassa Chi's Sweet Home!




Reima Mäkinen

  • Jäsen
  • Viestejä: 9 880
Vs: Chi's Sweet Home
« Vastaus #1 : 03.04.2011 klo 16:13:33 »
Meneekö Koipeliini tämän myötä taas Sangatsulle?
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

haplo

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 531
Vs: Chi's Sweet Home
« Vastaus #2 : 03.04.2011 klo 17:16:16 »
Meneekö Koipeliini tämän myötä taas Sangatsulle?

Miten lie, onhan Punikselta tulossa Planetes piakkoin.  ;)

Tykkäsin Chin suomennoksesta. Lukeminen oli helppoa, niinkuin tällaisessa kuuluikin. Lisäksi se tuki sarjan iloista asennetta. Kyllä tällaista aina seuraavankin ostelee.

Tuo aloitusviestin kuva olisi omiaan avatariksi...

Jarkko Sikiö

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 8 084
Vs: Chi's Sweet Home
« Vastaus #3 : 04.04.2011 klo 22:20:45 »
Meneekö Koipeliini tämän myötä taas Sangatsulle?

Olenko minä jäävi seuraavaan raatiin, kun olen kissaihmisiä?

Hamsteripäiväkirjat oli mielestäni "söpöä mangahöpöä", joka on mielestäni hyvä kategoria tällekin. En arvannut sen arvostelua kirjoittaessani, että seuraava eläinsarja olisi jo alkuvuonna lehtihyllyillä, mutta nämä sarjat jälleen osaltaan laajentavat mangatarjontaa uuteen suuntaan.

Aura

  • Wannabe
  • Jäsen
  • Viestejä: 2 422
Vs: Chi's Sweet Home
« Vastaus #4 : 04.04.2011 klo 22:35:42 »
Tykkäsin, erittäin positiivista että julkaistiin värillinen versio. Hassua kyllä, välillä tuntui siltä että Chiin puhekuplat olivat täysin turhia. Mutta lapsille pitää kai tuplaselventää kaikki. Erityistä plussaa on se että Chii on oikea kissa. "Vihainen kissa"-ilme on mainio, ja sen tunnistavat varmaan kaikki kissanomistajat.

Sitä toivoisi että Chii löytäisi yleisönsä myös ei-mangaa lukevien joukosta, koska sillä on siihen kaikki edellytykset. Mutta näköjään sitä on markkinoitukin niin.

Reima Mäkinen

  • Jäsen
  • Viestejä: 9 880
Vs: Chi's Sweet Home
« Vastaus #5 : 05.04.2011 klo 11:58:19 »
Joop. Tuollaisen tekeminen ei ole ihan halpaa, eli ostajia pitää löytyä muualtakin kuin mangan kuluttajista. Joko ei tehdä ollenkaan tai sitten tehdään isosti, ovat varmaan kustantamossa ajatelleet. Tällaista riskinottoahan täällä Kvaakissakin on kovasti peräänkuulutettu. Toivotaan parasta, eli menestystä.  Minä ainakin kiitän tästä julkaisupäätöksestä :) 
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Antti Valkama

  • Jäsen
  • Viestejä: 888
Vs: Chi's Sweet Home
« Vastaus #6 : 06.05.2011 klo 09:12:24 »
Kvaakin lisäksi Chi on arvioitu ainakin Helsingin sanomissa viimeisimmässä Anime-lehdessä. Liekö tässä vaiheessa jo monikin täkäläinen lukenut Chin seikkailuja? Mitä piditte?

Reima: Juu, ei ollut ihan halpaa tehdä, siitä hiukan korkeampi hinta. Toisaalta ei voi nostaa hintaa liikaa (eli niin paljon kuin pitäisi), sillä muuten eivät taskurahojensa kanssa kauppaan saapuvat lapset ja nuoret osta. Mutta joskus on kiva päästä tekemään mangaa myös laadukkaista materiaaleista.

Aura: Jep, markkinoitu  on. Ja Tammen Luen itse -kerhon kuukauden kirjaksikin saimme ängettyä, joten ykkösosaa on levitetty aika lailla.


Jonz8

  • Jäsen
  • Viestejä: 13
Vs: Chi's Sweet Home
« Vastaus #7 : 08.07.2011 klo 22:20:10 »
Aivan ihana sarja! . Minulla on pokkarit 1-4.

Antti Valkama

  • Jäsen
  • Viestejä: 888
Vs: Chi's Sweet Home
« Vastaus #8 : 05.03.2015 klo 08:51:41 »
Täten nöyrimmästi ilmoitan, että osa 9 on nyt Lehtipisteissä.