Kirjoittaja Aihe: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi  (Luettu 163193 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toni

  • Jäsen
  • Viestejä: 1 726
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793

X-men

  • Jäsen
  • Viestejä: 15 088
  • Comics costs too much, damned!!!
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #647 : 30.10.2019 klo 19:16:21 »
No jos aiotaan pistää JL/JLA leffaan niin onhan se hyvä olla jossain elävissä kuvissa esillä.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #648 : 30.10.2019 klo 19:45:19 »
The Umbrella Academy ehkä hiukan yllättäen Netflixin suosituimpien sarjojen joukossa (45 milj. katselukertaa).

TIME: These Are the Most Popular Netflix Shows and Movies—According to Netflix

Maisteri Outo

  • Jäsen
  • Viestejä: 417
  • (Ei tekstiä)
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #649 : 31.10.2019 klo 08:34:30 »
The Umbrella Academy

Katsoin tämän loppukesästä ja pidin kyllä näkemästäni, jatkoa odotellessa.

Nyt syksyllä olen palannut viimeinkin Gothamin pariin, eli kakkoskausi menossa. Ekan kauden tökerö loppu vei minulta maun koko sarjasta, mutta nyt olen katsellut tätä silloin tällöin ihan ilokseni. Hyvin tehtyä hömppää niin kuin CW-sarjatkin, mutta vähän isommalla budjetilla ja synkemmällä vaihteella, me like.

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #650 : 08.01.2020 klo 19:29:57 »

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #651 : 03.02.2020 klo 22:07:56 »
Luin hiljan ranskaksi Le Voisin sarjakuvan joka oli kuin teräsmiestä olisi kirjoittanut Pedro Aldomovar.
No koska alkuteos on espanjalainen El Vecino niin naapurin supersankari ei ole amerikkalaisen pikaruuan puhtoinen ja sarjakuvassa on ristelíleviä ihmissuhteita ja seksiä.

Netflixin traileri Naapurille

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #652 : 13.02.2020 klo 10:14:09 »
Locke & Key koukutti minut ja avovaimoni. Toki sarjakuva päihittää tv-sarjan mutta ei ollenkaan hassumpi versiointi. Tykkään!  :laugh:

TOSA

  • Jäsen
  • Viestejä: 880
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #653 : 13.02.2020 klo 11:02:45 »
Locke & Key kuusi ensimmäistä jaksoa katsoin yhdellä istumalla. Tykkäsin. Nyt pitäisi löytää aika katsoa loputkin. Itse sarjakuvaa en ole lukenut ollenkaan joka sinänsä oli ihan mukavaakin. Ei tarvinnut tehdä mitään vertailuja meneekö samalla tavalla ja mitä on muutettu jne. Täytyisi ehkä hommata sarjakuvatkin jossain vaiheessa.

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #654 : 13.02.2020 klo 20:42:35 »
Locke & Key koukutti minut ja avovaimoni. Toki sarjakuva päihittää tv-sarjan mutta ei ollenkaan hassumpi versiointi. Tykkään!  :laugh:

Molempi parempi, mutta tv-sarjassa on joitakin näppäriä lisäoivalluksia, joita ei sarjakuvassa ollut. Televisioon oli myös sävyä muutettu selvästi enemmän teinisarjan suuntaan. Hyvät näyttelijät!

Darth Mika

  • Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Viestejä: 5 760
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #655 : 13.02.2020 klo 21:29:43 »
Mäkin kattelin eilen tämän Locke & Key sarjan loppuun ja tykkäsin. Se Locken talo näytti aivan älyttömän hienolta. Tommosessa asuisin kyllä mielellään.
Näyttelijät osasi homman ja muutenkin oli hyvin tehty, ammattimaista jälkeä. Erikoistehosteet oli ihan hyvät kanssa. Itse en ole lukenut sarjakuvana tätä, joten en tiiä kuinka hyvä tää on sarjakuvana. TV-sarjana koukutti mukavasti...kattelin 3 päivässä ton. Milloinhan tulee 2 kausi?
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #656 : 14.02.2020 klo 11:19:21 »
No niin. Locke & Key tv-sarja katsottu loppuun ja vaikka pitikin otteensa (tosi koukuttava oikeasti) loppuun asti niin pientä moitittavaa jäi hiukan hölmöistä "Hei, minäpä menen etsimään pahaa esinettä jota ei saa antaa pahiksen käsiin ja jonka toimimiseen tarvitaan tätä MUKANANI ollutta avainta juuri sieltä missä se pahis majailee"-tyyppisistä käänteistä. No, noita tuntuu tulevan parhaisiinkin sarjoihin, alkuperäisestä sarjiskesta en muista enää niin tarkkaan miten tuo kohtaus oli siinä. Lopussa oli myös hiukan ennalta arvattavuutta mutta silti kaikenkaikkiaan jään malttamattomana odottamaan 2. kautta. On kyllä hyviä sarjis-tv-sarjoja ollut viime aikoina: Doom Patrol, Umbrella Academy, The Boys (näin olen kuullut, en ole nähnyt itse tätä), Swamp Thing, Watchmen, Locke & Key...

Lurker

  • Valvoja
  • ***
  • Viestejä: 17 060
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #657 : 14.02.2020 klo 18:55:27 »
-- On kyllä hyviä sarjis-tv-sarjoja ollut viime aikoina: Doom Patrol, Umbrella Academy, The Boys (näin olen kuullut, en ole nähnyt itse tätä), Swamp Thing, Watchmen, Locke & Key...

Tsekkaa vielä October Faction. Samoja elementtejä eri lailla sekoitettuna.

The Magicians ei pohjaudu sarjakuviin (vaan romaanisarjaan), mutta jos ei ihan tv-ähky jo ole ja sattui tykkäämään vaikka Umbrella Academysta, niin siitä vaan bingaamaan.

tolppis

  • Jäsen
  • Viestejä: 4 321
  • Viinissä totuus
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #658 : 25.02.2020 klo 13:42:58 »
October factionia olen pitkään harkinnut. Täytyy tsekata. Magiciansia katsoimme (siipan kanssa) mutta jäi jostain syystä kesken (ei se huono ollut mutta meille käy joskus näin).

Curtvile

  • Ylläpitäjä
  • ****
  • Viestejä: 15 793
Vs: Ihan kaikki sarjakuvat televisiosarjoiksi
« Vastaus #659 : 28.03.2020 klo 15:51:57 »
Nyt on hurja tahti.
Sarjakuvalehdet ehti nippa nappa tulla ja Vagrant Quuenista on jo tv-sarja?
Sarjis oli sympaattinen

Vagrant Queen traileri