Vieläkin puuttuu yksi kirja numero 9 (kaksi tilausta, toinen tullut jo) ja
asiakaspalvelu vain antaa ristiriitaista tietoa. eikä sähköpostiin edes vastata.
5 kertaa jo saanut soittaa asiakaspalveluun huonolla menestyksellä.
ei ole lähtenyt, lähetetään->lähetetty->lähetetty->ei ole lähetetty, tutkitaan asiaa, ilmoitetaan tilanne (eikä ilmoiteta!)-> ei ole lähtenyt, ollut järjestelmähäiriöitä, tulee parin viikon sisällä.
nyt sitten tuli kirjeellä joku ilmoitus koskien laskuepäselvyyksiä, mutta ei lähetysaikataulua.
"Hyvä Don Rosan kootut -kirjasarjan tilaaja,
Kiitoksia hienon ja ainutlaatuisen kirjasarjan tilaamisesta.
Toivottavasti kirjasarja on vastannut odotuksiasi. Upean ulkoasun ja
vetävien tarinoiden vastapainoksi minun on lähestyttävä sinua
harmillisen laskutusongelmamme takia.
Sarjan viimeinen kirja nro 9 postitettiin erilliskappaleena
asiakkaille ja lähetyksen mukana meni vahingossa ylimääräinen
postikulu 3,33e.
Pyydän jo tässä vaiheessa anteeksi aiheuttamaamme hässäkkää ja samalla
pyydän toimimaan laskujen kanssa seuraavasti:
Paketti joka sisältää kirjat 7,8 ja kirjakotelon maksetaan
normaalisti.
Paketin, joka sisältää 9-kirjan ja virheellisesti tulostuneen
3,33 euroa liian suuren laskun, maksetaan seuraavasti:
1. 21,11 postiennakko
2. 21,11
3. 17,78 (alkuperäisestä laskusta 21,11 on vähennetty virheellisesti
tulostunut postikulu 3,33e)
Yhteensä kirja nro 9 laskusummaksi muodostuu tällä laskukorjauksella
60,00e. Ja yhteensä koko kolmen kirjan ja kotelon hinnaksi 190e,
joka sisältää 10e postituskustannuksia.
Voitte käyttää alkuperäisiä laskuja ja eräpäiviä.
Laskutukseen liittyvissä kysymyksissä voitte ottaa yhteyttä
asiakaspalveluumme. Puh. 0303 8191
Kiitoksia kaikille kärsivällisyydestä ja hyvää kevättalven jatkoa.
Janne Teräväinen
tuoteryhmäpäällikkö"